Ben benieuwd wat voor mooie puppies hieruit komen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prachtige honden hoewel ik ze nog maar zelden in het echt heb gezien!
nu ja, als ze allemaal gezond en wel zijn is dat het voornaamst.
Wat had ik er graag een van je gekocht, maar met 4 dagen werk is dat niet haalbaar. :| petitparis schreef:maar 6 pups?nu ja, als ze allemaal gezond en wel zijn is dat het voornaamst.
Begint wel stilaan af te korten hé
Klasgenootje van mij had vroeger ook een dalmatiër en deze had naar mijn idee toch ook meer "negatieve" trekjes dan de gemiddelde dalmatiër en ook iets fijner. Maar dat was wel in de jaren net na de film...
Dacht dat vnl doofheid en kans op nierstenen "rasgebonden" waren
Ikzelf zou nooit een dalmatiër gekozen hebben. Ik vond de vlekken niet mooi en zeker de bruine niet. En wat heb ik nu? Juist een bruine dalmatiër![]()
Hij is een beetje atypisch qua karakter in de zin dat hij op vreemde "indoor" locaties volledig dichtslaat en hulpeloos grommelt en huilt. Maar heeft in zo'n situatie nog nooit uitgehaald oid naar vreemden.
Energie voor 10, maar kan zich mits voldoende kans deze energie kwijt te geraken, zich in huis voorbeeldig gedragen (niet op bed, niet in de zetel, niet continu op mijn hielen volgen,...) Maar het liefst komt hij half op schoot om je uitvoerig te wassen en knuffels te krijgen. In de tuin is hij vrij waaks en ruw in z'n spel. TS zal wrschlk al wel filmpjes gezien hebben op fb

) dus ik ga gewoon smelten van de foto's hier zodra ze er zijn

Amandavd schreef:Doofheid kun je laten testen toch?

! Fijn zeg dat jullie ook goed op mams passen .. Hier ook heel benieuwd naar de foto's
dalmarieke schreef:Amandavd schreef:Doofheid kun je laten testen toch?
De doofheid kan je inderdaad laten testen, dit gebeurd op de leeftijd vanaf 6 weken. Tot die tijd niet, omdat het gehoor nog kan afbreken.
Er zijn 4 klinieken in NL waar het getest kan worden.
Op mijn site staat bij gezondheid wel een submenu met uitleg daarover voor wie dat leuk vind.