Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabientjeuh schreef:Is het geen nier kat? Die zijn nl extreem kieskeurig kwa voeding...
Goof schreef:Sabientjeuh schreef:Is het geen nier kat? Die zijn nl extreem kieskeurig kwa voeding...
Dit heeft niets te maken met kieskeurig zijn.
TS, ergens fijn dat hij die neussonde krijgt. Nu heof je even niet meer te vechten met die dwangvoeding. Mag hij gewoon thuis zijn met die sonde? Ik vond het voeren erg makkelijk. Ik hoop dat hij snel wat aansterkt en beter in zijn vel gaat zitten, dan is de kans groter dat hij ook weer eens wat eten aanraakt.

De rekeningen van onze eigen DA worden gelijk naar de verzekering gestuurd, dus we zien over een paar weken wel wat de schade is die overblijft voor onszelf. Aan rekeningen bij andere DA's (die moeten we handmatig declareren bij de verzekering) zijn we al honderden euro's kwijt... Overigens krijgt hij nu even geen pijnstillers, omdat hij daar behoorlijk sterk op reageerde door zijn lege maag (braken). Als hij morgen weer een beetje maagvulling heeft, krijgt hij misschien weer pijnstilling mee.

Hij heeft wel een ontsteking gehad, blijkt uit zijn bloed, maar wie zegt dat die nu helemaal weg is? Nergens blijkt dat het er nu nog zit, maar het stemt me niet gerust. Al is het maar een pijnstiller die we meekrijgen, want je kunt ook niet uitsluiten dat er (zonder duidelijke oorzaak) ergens pijn zit... We gaan eens in diep overleg vandaag