Dierendag: Wat heeft jouw dier extra gehad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mizora

Re: Dierendag: Wat heeft jouw dier extra gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:01

Die van ons is helemaal uit zijn stekker gegaan aan de longeerlijn. Daarna heeft hij braaf een "beginner" (ruiter die na ernstige val 5 jaar niet gereden heeft, nu voor de 3e keer) laten rijden.

Ik heb lekker een buitenrit van 5 kwartier met hem gemaakt.

De hond is niet echt extra uit geweest.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:02

De hond kreeg BRINTA! haar favoriete puppy eten! Ze werd helemaal gek en likte zelfs de muren af na die tijd.. :? :')

De konijnen kregen een beschuiten taartje van de dierenwinkel gevuld met gedroogd fruit! :j

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:04

Ik ben t weekend bij een vriendin waar we in het bos kunnen rijden.
Vandaag voor het eerst weer het bos in geweest wat hij geweldig vind! Helaas liep het allemaal hartstikke uit, en zijn we in het pikkedonker door het bos terug gegaan.
Wat dus een leuk uitje voor hem moest zijn was zo ontzettend spannend en denk dat hij lekker zal slapen :+ morgen herkansing

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:09

Mijn verzorgpaard heeft extra bix gehad! Op eigen initiatief :=
Eigenaar heeft de box waarschijnlijk niet goed gesloten, en toen ik mijn andere verzorgpaard binnen wou zetten stond Calvano in de weg met zijn hoofd in de emmer met bix wat al klaarstond voor de rest van de week voor Helena :')
Paarden in de box gezet en de eigemaar erbij. Er misste gelukkig niet veel :P

Voor de rest gewoon een heerlijk dagje gehad! Dilly aan de hand springen, maar ze had geen zin, dus zo laag dat het in draf kon :P

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:12

Mijn verzorgpony heeft bixjes gehad na het rijden, maar ze krijgt dan altijd wel wat omdat ik vind dat ze altijd haar best voor mij doet en iets verdiend heeft :) En verder hebben mijn katten nog een paar extra snoepjes gekregen en een gloednieuw muisje dat aan een stokje hangt. :) Maar uiteindelijk hebben ze toch veel interessantere dingen om mee te spelen haha!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:17

De kat kreeg een aai over zijn bol en is de rest van de dag alleen maar buiten geweest. Op mn werk (kinderboerderij) mochten alle kinderen wortels komen halen en aan de beesten geven! De koe heeft er het meest van genoten, de kids vonden het geweldig als ze dan haar lange tong uitstak!

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:17

Niks extra's.
Ik denk niet dat ze er om zullen rouwen dat ze vandaag op dierendag niks extra's gehad hebben. :')
Laatst bijgewerkt door Resfeber op 04-10-14 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:18

De katten hebben een zakje Sheba gehad, ze hebben heel smakelijk de saus eraf gelikt en de rest laten staan :D

De cavia's hebben een knaagstok gehad en krijgen zo nog een berg groente.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:25

Mijn pony een peer en mn honden een kluifbot en een varkensoor

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:30

voer en drinkwater,

het raam lekker open zodat de katten erin en eruit konden.
Verder de hond 8 uur aan haar lot overgelaten omdat we open huizenroute hadden op een te koop staand huis. Bij terugkeer uitgelaten, wat korter dan normaal omdat ik moe was, waarna ik een uurtje ben gaan liggen..

oh ja en bij het onderhouden van de tuin bij dat huis wat wormen in tweeën gedeeld en mieren dakloos gemaakt, het voer van de tuindiertjes weggeroofd door al het tuinafval weg te gooien en een mus die we in de (geloof het of niet) badkuip vonden in de groencontainer gemikt (blijkbaar was die door het raam naar binnen gevlogen, ik gok een weekje geleden) en heeft niet geslaagde pogingen ondernomen weer te ontsnappen)..

ik doe nooit wat met dierendag omdat ik tegen de hele commercie erachter ben.. maar dit jaar kwamen ze er minder vanaf dan andere dagen.. met name arme arme hond.. extra :(:) en we zijn weer de beste vrindjes vanavond.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:34

Flinke bak met slobber en volgens mij heeft ie er van genoten. Het zat werkelijk overal :')

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:39

De poownies zijn gisteren verwend met nieuwe schoenen en hebben vandaag niets extra gehad.
Mijn hondje heeft een wasbeurt gehad,maar daar was ze niet zo blij mee.
Daarna 2 mooie nieuwe halsbanden gekregen,jammer dat ze nooit in de spiegel kijkt.
Voor mijn katten is het iedere dag feest.

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:26

Wormenkuur hahaha. En een appeltje door het voer heen. Meer was niet nodig want ze stonden op nieuw gras dus waren opgeblazen genoeg :D

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:26

Ik ben er nieteens geweest.. 29 april is ze jarig :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:30

Niets,ze krijgen al genoeg lekkers en knuffels.