Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lisem94 schreef:Caesar, begrijp je inderdaad. Het is ook lastig om het goede er tussenuit te vissen. Vandaar dat wij nu ook voor een jongere hond aan het kijken zijn.
Morgen hebben we een afspraak met een vrouw die door omstandigheden niet langer voor haar pup kan zorgen. Mocht het klikken hebben we vanaf morgen toch een hondje!!
Als het niet klikt zal ik nog contact met je zoeken amies100. In ieder geval bedankt.
love_western schreef:lisem94 schreef:Caesar, begrijp je inderdaad. Het is ook lastig om het goede er tussenuit te vissen. Vandaar dat wij nu ook voor een jongere hond aan het kijken zijn.
Morgen hebben we een afspraak met een vrouw die door omstandigheden niet langer voor haar pup kan zorgen. Mocht het klikken hebben we vanaf morgen toch een hondje!!
Als het niet klikt zal ik nog contact met je zoeken amies100. In ieder geval bedankt.
Wat leuk. Maar hou er wel rekening mee dat sommige mensen liegen over waarom ze hun pup weg doen.
Ik ken iemand die heeft een pup van 6 maand overgenomen. Maar de pup was al goed verpest. Is gelukkig nu weer goed gekomen.
amies100 schreef:Ik kom op mp helaas vaak pups tegen van enkele maanden die door een particulier weer worden weg gedaan ivm omstandigheden.....
Helaas verdiepen mensen zich eigen niet goed in het ras en dan vooral in de bloedlijnen uit de sport. Hondjes zijn vaak te heftig voor ze en dan "gooien" ze de pups maar weer op mp....
Niet te geloven zeg.....
(weet alleen niet van welke datum?!): http://stichtingpart.nl/index.php/herpl ... ervelstormEmptyWords schreef:puur interesse amies... wat is de reden dat je haar weer weg doet?
, wij zijn de fokker van deze pup. We wilden eerst kijken of deze combi genoeg driften had voor de sport en gelukkig is dat zo, daarom gaat ze pas op latere leeftijd weg.