Wij zijn onze kat ook eens kwijt geweest in huis, had ie zichzelf in een onmogelijk hoekje gewurm tussen de bank en de muur.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:ojee. Het zou goed kunnen dat ze pijn heeft en daardoor weg gekropen is. Ik zou blijven zoeken. Een tijd terug waren buren van ons 2 kittens kwijt nadat een stel idioten vuurwerk hadden afgestoken. Úren zijn we bezig geweest en uiteindelijk haalden we ze achter een stapel plavuizen/hout dat tegen de muur gestapeld was vandaan, waar dus echt al meerdere keren achter gekeken was![]()
Wat kunnen ze zich dan goed schuil houden... Waren met moederkat die hard aan het gillen was nog de ruimte ingelopen, maar ze gaven geen krimp...
Hoop dat jullie haar gauw vinden!
Heel misschien een idee om wanneer jullie haar weer hebben, haar voor een paar dagen in een bench te houden zodat jullie goed haar medicatie kunnen blijven geven?!

ais schreef:Ook ik hoop dat je haar inmiddels (in goede gezondheid) gevonden hebt!
Hoe is ze normaal als ze kwijt is? reageert ze dan?
Hier hebben we er een die geen kik geeft. Laatst zat ze in een doos waar ik al zeker 3 keer voorbij gekomen was en ook een keer onder een ander tafeltje waar ze normaal nooit zit.. Ook zonder reactie uiteraard
".
ga je er toch maar uit. Trap af, huis door....
k*t-katten