Toch nog weer een update : coontje was dus kennelijk een week of twee ervoor aangereden. De eigenaren earen toen de tijd op vakantie en de buurvrouw heeft m verzorgd en na de da gebracht. Hierna heeft ze heem een week binnen gehouden en toen is hij m gesmeerd, maar mij.Dit krikg je dus pas maanden na dato te weten en ook alleen maar per toeval. Ondanks al mijn flyers enz.
Naja...in dit geval eind goed al goed. Minder leuk vandaag : de hele oude is overleden bij mij op stal. Hij was al n tijdje endelijk terug bij zijn baasjes en vanochtend zat hij er volkomen doorweekt op stal. Heb hem af gedroogd en schoongemaakt en uiteraard eten gegeven, wat hij graag wilde. Had m nog n mandje vol met hooi/stro/ dekens gemaakt en na het eten ging hij daar lekker liggen. Met de baasjes heb ik n paar weken geleden eindelijj goed contact kunnen leggen ivm met hun andere kater die bij mij (thuis) biwakeerde. Toen hij een ongeluk had heb ik hun gewoon 3 mogelijkheden gegeven: ophalen of ik laat hem ophalen door de DS en dan Asiel of afstand doe en ik overneem de kosten van de Da. Hun hebben hem toen opgehaald. Na 2 dagen is hij daar weer ontsnapt,zat bij mij en ik heb hem weer terug gebracht... maar dat terzijde. Nu dacht ik dus vanochtend : goh laat de oude even lekker droog worden en rusten en vanmiddag geef ik hun bericht, dat hij op stal zit... kom ik eraan ligt hij in het mandje en de staart hangt heel raar eruit... plus een plasje voor het mandje... gevoeld. .. en ijskoud... sneu... dus overleden.
De baasjes hebben hem net opgehaald.
Maar ik ben wel blij,dat hij hier os overleden en niet als zo vele katten gewoon wegkruipt en niet gevonden wordt.
RIP kleine Mishka... hij was dus al 16 en dat is toch een mooie leeftijd voor een kat met chronische niesziekte...Maar ik zal hem wel missen :-(
en als klein lichtpuntje heb ik de baasjes ( hopelijk tenminste ) aan de verstand kunnen brengen , dat ze de rest moeten laten helpen... Ze hebben het beloofd, dua wij zien het wel