Sonja_vR schreef:ik nodig je uit onze hond aangelijnd vast te komen houden terwijl er manwerk gedaan word op het veld...neem je een anker mee?
op clubs waar IPO of KNPV of nbhd word gedaan staan de auto's over het algemeen gewoon open trouwens, bij mooi weer gewoon de deuren van de combo achtige auto/'s open, deuren van bussen of de klep gewoon open , bij slecht weer op een kier met afstandhouder...
maar een opmerking als "dan kan je ze ook buiten de auto op adem laten komen" bewijst voor mij direct dat je geen flauw idee hebt waar je het over hebt, dus verdiep je er eens in, dan kun je er wat zinnigs over zeggen misschien.
en het wanneer, ondanks dat de vraag niet op mij gericht was...helaas nu al even dik een maand niet getraind, maar aankomende woensdag zal hij vast wel weer een 45 minuten tot een uur in de auto moeten wachten tussen appél en manwerk , zondags gaat het sowieso wel 1 a twee keer gebeuren ,
inclusief open achterklep, al dan niet met afstandhouder
verschrikkelijk, wat heeft dat beest een slecht leven , bel de dierenbescherming
Ach, mijn fout.. Ik wist niet dat ik als in een topic reageer op honden die in een compleet afgesloten auto zonder water en zonder ventilatie zitten omdat TS een ijsje wil eten, ik natuurlijk wel ervaring met IPO moet hebben.. Stom van me
Ik zou zeggen lees mijn berichten even door voordat je je zo aangevallen voelt.