maralyn schreef:Cissy... Ooooh die rooie, die moet ik mn lief niet laten zien. Dan issie echt verkocht hahahah.
Ook een gave ren..
ze is roze (oftewel crème) en zoooooo stout!
in mijn profiel staat nog een foto waar ze helemaal op staat. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roverrr schreef:Wellicht een onpopulaire mening, maar ik vind dat katten, net als alle andere huisdieren gewoon binnen jou grondgebied moet blijven. Je kan aansprakelijk gesteld worden als jou ontsnapte konijn een automobilist laat schrikken en daarmee een ongeluk veroorzaakt bijvoorbeeld.
Ik zie veel liever dat mensen hun kat binnen en in de tuin/balkon houden door middel van een ren, of afzetten met schrikdraad bijvoorbeeld. Maar om deze mening word ik altijd belachelijk gemaakt, schijnbaar ben ik een van de weinige mensen in nederland haha

. Dus dan maar veilig binnen

We hadden een hele routine die vrij vreemd was, maar het werkte en ze zijn er allemaal oud mee geworden.
Maar ik vond het erg sneu om die kat daar zo te vinden. Hij had het niet verdiend om zo aan zijn einde te komen. Was toch wel een naar begin van mijn dag.

!lor1_1984 schreef:Er zijn vaak mensen die het zielig vinden dat de katten niet naar buiten mogen, maar weet je wat pas zielig is?
Als je je kat van de straat kan vissen met gebroken poot (of erger), als je kat dood is door vergiftiging, als je kat doodgebeten wordt door een hond en ga zo maar door.
Momenteel wordt op FB deze verspreid in Almelo:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... lmelo.html
En dit is niet de eerste waarvan ik weet, om mij heen (in de Haghoek) wonen allemaal kattenhaters en verdwijnen geregeld katten.
Ook in Vriezenveen (dorpje verderop) verdwijnen er katten of ze worden dood of ernstig gewond teruggevonden.
Nee hoor mijn katten blijven lekker binnen, daar zijn ze tenminste veilig.

) 

)
)