Spinnenvraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dirndl

Re: Spinnenvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 09:30

Oh hemel TS wat heb ik een immens respect voor je! Ik moet zeggen dat ik de foto's niet heb durven bekijken :')

Wij hebben momenteel ook van die walgelijke rioolspinnen (die grote zwarte die heel hard rennen) in huis.. verschrikkelijk. Andere spinnen kan ik prima aan, maar die griezels..

Hoop dat het geen invasie wordt, houd ons op de hoogte!

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 11:55

Wat is de reden dat je zelfs geen vissen mag houden?
Ik zou nooit ergens gaan wonen waar ik geen dieren mag houden

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-14 17:18

Die walgelijke grote spinnen heb ik er nu 1 van in huis (voor zover ik weet). Die heeft zichzelf opgesloten in de ladekast in de keuken. Daar kan hij zelf niet uit, enige nadeel is dat hij dus wel tussen mijn bestek en in mijn pannen kan gaan zitten. Totaal onbereikbaar om weg te krijgen helaas, of ik moet mijn keuken afbreken.

Rivendell, dit appartement heb ik enkel en alleen genomen omdat ik anders op straat stond met mijn zoontje. We zijn wel aan kijken voor een ander appartement, want alleen al vanwege de hoeveelheid spinnen hier in huis wil ik hier weg. Dus zodra wij verhuisd zijn kan zoontje wel een echt huisdier krijgen gelukkig. Als ik zie hoe zorgzaam hij is tegen de spinnen, dan zal dat ook wel goed komen.

De reden dat het niet mag weet ik niet. Meermaals om gevraagd, maar krijg het standaard antwoord dat huisdieren verboden zijn en dat ook vissen huisdieren zijn. Vraag ik mij alleen af hoe het komt dat de bovenburen wederom een kat in huis hebben.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 12:21

Ik heb iets nieuws gekocht in de winkel dat ook mijn appartement spinvrij zou moeten krijgen *\o/* De 2 lastige vliegen zijn inmiddels al verdwenen :P

Een ultra sonische ongediertebestrijder. Enige nadeel is dat deze muts met hele goede oortjes er dus hoofdpijn van krijgt >;)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 16:11

Hoe is het nu met de invasie-to-be poetser? :(:)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-14 19:04

Heb inmiddels al een stuk of 20 spiderlings doodgetrapt |( Tot nu toe beperken ze zich tot de gang.

De huisspin die zich opgesloten heeft in de keuken zit er nog steeds. Kan niet meer aan mijn bestek of pannen. Alles dicht gewebt.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 19:12

Oh gadver, wat naar! :(:)

Houd ons maar op de hoogte..

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-14 19:18

Alleen zoontje heeft het moeilijk met het uitroeien van de spiderlings. Vorige week hebben we helaas de dood van korte afstand moeten meemaken. Hij hangt heel erg aan een oudere vrouw en haar dochter heeft op 34 jarige leeftijd de strijd tegen kanker verloren. Dus in zijn ogen maken dode kindjes verdrietige mama's :(:)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 11:00

Gecondoleerd, moet een moeilijke tijd voor jullie zijn. De eerste keer de dood meemaken is volgens mij altijd ingrijpend.
En wat een lieverd is je zoon. :(:) En natuurlijk een begrijpelijke gedachtegang mbt. de spiderlings. Helaas kun jij niet alle spiderlings laten leven (tenminste, lijkt me geen optie toch? :') .)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 18:24

Ik snap zijn gedachtegang ook hoor. Zaterdag ziet hij zijn 'meme' weer, zoals hij haar mag noemen. Het zal hem rust brengen.

Iedere spiderling die ik tegen kom verhuisd ergens anders naartoe :j Gelukkig zit hij overdag op school en merkt hij het niet, ook als hij slaapt ga ik driftig op jacht. Ben gestopt met tellen toen ik aan de 50 zat, maar er blijven er tevoorschijn komen. Gelukkig niet met zijn alle tegelijk :')