Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). PenP2014 schreef:Het is voor mijn hondjeDie kattenhuisjes zijn wel echt te leuk trouwens die nu tevoorschijn komen haha. Maar ik heb nu bij de aanbiedingen een heel leuk hondenbed gezien
Bedankt voor het mee denken!

lor1_1984 schreef:PenP2014 schreef:Het is voor mijn hondjeDie kattenhuisjes zijn wel echt te leuk trouwens die nu tevoorschijn komen haha. Maar ik heb nu bij de aanbiedingen een heel leuk hondenbed gezien
Bedankt voor het mee denken!
Graag gedaan hoor.
Tipje: als je een klein hondje hebt (maximum formaat boomer, Jack Russel oid) kun je ook tussen de kattenmandjes kijken, vaak staan die ook tussen de hondenmandjes nl.
Froukje1993 schreef:iirrssjjee schreef:Petsplace!
Tot je een zak kattengrit wilt bestellen, dan betaal je je ineens scheel aan extra kosten omdat het zo zwaar is...
Hier ook fan van ZooplusVanmorgen nog een doos vol grit en voer binnen gekregen, en heb helemaal niks extra hoeven betalen, hoe zwaar de pakjes ook zijn.
Athena1982 schreef:Nou, nu besteld via de Duitse site van zooplus. Daar stond ook een kattenbak die niet op de Nederlandse site staat. Voer was inderdaad veel goedkoper dan via de Nederlandse.
Hield mn hart vast, en ja hoor, ik mis een zak voer van 30 euro... Meteen gebeld en als het goed is verzenden ze deze nu. Ook kreeg ik van de zooplusspaarpunten gratis iets voor in het aquariumwater, terwijl ik toch echt kattengras besteld had. Dat heb ik maar laten zitten, mijn Duits en Engels is al niet zo goed...tja, je moet er wel wat voor over hebben om goedkoper uit te zijn.
Via de Nederlandse site nooit problemen gehad.
dees_daan schreef:Als het nog een keer gebeurd zou ik de Nederlandse zooplus mailen, scheelt weer Duits praten.
Ik heb hier in NL dus al wel gehad dat een bestelling niet klopte, is netjes opgelost, zal in DL niet anders zijn denk ik.
Iris82 schreef:dees_daan schreef:Als het nog een keer gebeurd zou ik de Nederlandse zooplus mailen, scheelt weer Duits praten.
Ik heb hier in NL dus al wel gehad dat een bestelling niet klopte, is netjes opgelost, zal in DL niet anders zijn denk ik.
Maar waarom krijg ik dan een Amerikaan aan de lijn?
Ik heb wel een NL nummer gebeld.