betrouwbare online dierenwinkel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

y12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 19:58

Agradi is heel fijn!
op Bol.com hebben ze ook veel dierenspul en is heel snel geleverd!

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:46

Nachtlampje schreef:
Zooplus idd TS.

Het kattenvoer wat wij hebben is daar 20 euro per zak goedkoper als in de winkel, en dat is met veel dingen zo.

Heb je ook al eens gekeken op brekz.nl voor het voer? Scheelde voor mij nog eens 8 euro vergeleken met zooplus

Nimfee

Re: betrouwbare online dierenwinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 22:45

Ik bestel altijd bij Zooplus, Snelle levering en gratis verzendkosten boven een bepaald bedrag (20 of 30 euro, weet ik even niet meer, maar de brokken die ik bestel zit er altijd net een euro boven ;) ).

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 22:48

Zooplus, echt een topsite/winkel :j

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 00:22

PenP2014 schreef:
Het is voor mijn hondje :) Die kattenhuisjes zijn wel echt te leuk trouwens die nu tevoorschijn komen haha. Maar ik heb nu bij de aanbiedingen een heel leuk hondenbed gezien :D
Bedankt voor het mee denken!

Graag gedaan hoor. :)
Tipje: als je een klein hondje hebt (maximum formaat boomer, Jack Russel oid) kun je ook tussen de kattenmandjes kijken, vaak staan die ook tussen de hondenmandjes nl. :)

StalDiefdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 00:26

Dierapotheker, goedkoopste online voor het voer dat mijn hond krijgt :j

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 01:24

zooplus is inderdaad erg goed.

Ik kan zelf aan voer komen voor inkoopsprijs.
Nu was dat kattenvoer (IAMS), dus besteld. Was nog best prijzig.
Maar goed, inkoopsprijs, dus goedkoper heb je niet... Wel dus, zooplus is goedkoper!
Geldt niet voor alle voeding hoor, maar in dit geval was dat zo.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-14 09:54

lor1_1984 schreef:
PenP2014 schreef:
Het is voor mijn hondje :) Die kattenhuisjes zijn wel echt te leuk trouwens die nu tevoorschijn komen haha. Maar ik heb nu bij de aanbiedingen een heel leuk hondenbed gezien :D
Bedankt voor het mee denken!

Graag gedaan hoor. :)
Tipje: als je een klein hondje hebt (maximum formaat boomer, Jack Russel oid) kun je ook tussen de kattenmandjes kijken, vaak staan die ook tussen de hondenmandjes nl. :)

Hij is net 1 slagje groter. 12 kilo. jammer hé. die kattenspullen zijn echt heel leuk die ze hebben haha!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 12:04

dan zou die schildpad nog passen :j

Athena1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 16:45

Nou, nu besteld via de Duitse site van zooplus. Daar stond ook een kattenbak die niet op de Nederlandse site staat. Voer was inderdaad veel goedkoper dan via de Nederlandse.
Hield mn hart vast, en ja hoor, ik mis een zak voer van 30 euro... Meteen gebeld en als het goed is verzenden ze deze nu. Ook kreeg ik van de zooplusspaarpunten gratis iets voor in het aquariumwater, terwijl ik toch echt kattengras besteld had. Dat heb ik maar laten zitten, mijn Duits en Engels is al niet zo goed...tja, je moet er wel wat voor over hebben om goedkoper uit te zijn.
Via de Nederlandse site nooit problemen gehad.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 17:02

Nou ik heb dus de Nederlandse zooplus gebeld en ik kwam in Amerika uit volgens mij. "Yes ma'am". :')

nowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 17:09

agroxl.nl

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 17:24

iirrssjjee schreef:
Petsplace!

Tot je een zak kattengrit wilt bestellen, dan betaal je je ineens scheel aan extra kosten omdat het zo zwaar is...

Hier ook fan van Zooplus :j Vanmorgen nog een doos vol grit en voer binnen gekregen, en heb helemaal niks extra hoeven betalen, hoe zwaar de pakjes ook zijn. +:)+

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 17:30

Froukje1993 schreef:
iirrssjjee schreef:
Petsplace!

Tot je een zak kattengrit wilt bestellen, dan betaal je je ineens scheel aan extra kosten omdat het zo zwaar is...

Hier ook fan van Zooplus :j Vanmorgen nog een doos vol grit en voer binnen gekregen, en heb helemaal niks extra hoeven betalen, hoe zwaar de pakjes ook zijn. +:)+

:j
:=
Ik heb altijd wel een beetje medelijden met de post.nl pakjesbezorger. Als ik bestel, bestel ik gelijk 2 zakken grit (a 15 kg per zak) en een zak voer (a 10 kg), ik vind het al loodzwaar om de doos van de gang naar de plek waar ik het opsla te slepen dus moet je nagaan wat de pakketbezorger moet doorstaan...
Maar ach 10x beter dan het vanuit de dierenwinkel verslepen naar huis, en goedkoper, en zonder verzendkosten dus tja... geef mij zooplus in deze maar

_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 17:45

Hier ook een zooplus fan, heb ook wel iets kapot gehad maar dit werd heel netjes en snel opgelost. Agradi was dan weer wat minder netjes. Duurde heel lang om een kapot artikel te vervangen en moest er zelf meerdere keren achteraan zitten. :n

Mijn pakketbezorger stond laatst ook met het zweet op zijn voorhoofd bij me aan de deur. 'Zal ik het binnen zetten, hij is echt heel zwaar!' Waarop ik zei dat dat niet nodig was. Ik sleep immers ook met zakken paardenvoer, ben wel wat gewend. 'Maar mevrouw, hij is echt heel zwaar hoor.' Die kop toen ik het toch zelf naar binnen droeg. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 19:03

Athena1982 schreef:
Nou, nu besteld via de Duitse site van zooplus. Daar stond ook een kattenbak die niet op de Nederlandse site staat. Voer was inderdaad veel goedkoper dan via de Nederlandse.
Hield mn hart vast, en ja hoor, ik mis een zak voer van 30 euro... Meteen gebeld en als het goed is verzenden ze deze nu. Ook kreeg ik van de zooplusspaarpunten gratis iets voor in het aquariumwater, terwijl ik toch echt kattengras besteld had. Dat heb ik maar laten zitten, mijn Duits en Engels is al niet zo goed...tja, je moet er wel wat voor over hebben om goedkoper uit te zijn.
Via de Nederlandse site nooit problemen gehad.

Als het nog een keer gebeurd zou ik de Nederlandse zooplus mailen, scheelt weer Duits praten.
Ik heb hier in NL dus al wel gehad dat een bestelling niet klopte, is netjes opgelost, zal in DL niet anders zijn denk ik.

Athena1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 19:52

Oke, dank voor de tip dees_daan!
Ik had zoiets van: meteen actie! (Voordat ze iets gaan zeggen van: wat reageert u laat). Heb wel gekeken op de factuur naar een Nederlands telefoonnummer maar die stond er niet, dus maar de Duitse gebeld. Volgende keer zal ik dat proberen.
Ik blijf nog steeds fan van Zooplus hoor. Als ik op zoek ben naar iets, kom ik daar toch altijd weer op uit.
(Ik hield mn hart vast omdat ik hier en op andere sites had gelezen dat er met de Duitse bestellingen vaak wat mis gaat).

y12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 19:55

Agradi!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:10

dees_daan schreef:
Als het nog een keer gebeurd zou ik de Nederlandse zooplus mailen, scheelt weer Duits praten.
Ik heb hier in NL dus al wel gehad dat een bestelling niet klopte, is netjes opgelost, zal in DL niet anders zijn denk ik.

Maar waarom krijg ik dan een Amerikaan aan de lijn?
Ik heb wel een NL nummer gebeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:13

Iris82 schreef:
dees_daan schreef:

Maar waarom krijg ik dan een Amerikaan aan de lijn?
Ik heb wel een NL nummer gebeld.

Ik heb geen idee! Ik heb ze toen gemaild.. En ik had binnen een paar uur in het Nederlands antwoord.

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:14

ik bestel het voer bij brekz, is goedkoper als zooplus en bij zooplus hadden ze toen niet wat ik wilde hebben.
zowel katten als hond eten prins voer.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:15

bij zooplus bestel ik altijd mijn hondenbrokken.
bij agradi bestel ik regelmatig spullen v mijn paard.