Wat raar van de gt deze komen normaal altijd aan huis deed ik ook altijd. Juist het thuis beoordelen is zo belangrijk.
Ik denk dat het ook zeker veel zal dien aan de stress te werken in combinatie met voer anders kun je kilo's gaan voeren zonder dat het gaat helpen ze zal te veel blijven verbranden.
Ik zag het zelfde met onze min pincher dat is ook een erg angstig geval met mensen, zo bang in het begin dat enkel vreemden horen al plassen en weg kruipen betekende. Dut hebben we met veel geduld en consequent zijn in 6 maanden al flink verbeterd echter bleef hij zo dun en extreem actief met hem speuren we ook en eindelijk heeft hij meer rust in het hoofdje we namen hem wel overal mee heen juist om de enge situaties te overwinnen naar dat hij thuis vertrouwder was geworden dat heeft heel goed geholpen. Hij weegt nu 10 kg en dat is een prima gewicht en hij is vanaf 3 kg gekomen was broodmager. Medisch niets aan de hand puur het koppie die hem te bezig hield nu een jaar later zie je dasr vrijwel niets van weer ja hij kijkt de kat uit de boom bij vreemden en wil niet geaaid worden maar dat is prima wil ik ook niet door een vreemde