Kat veel te mager, hoe dikker krijgen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 13:25

xSlvna schreef:
Geef dat dier lekker Aldi brokken als die daar blij van wordt...

Voor nu idd, maar op de langere termijn is dat toch geen oplossing ivm zijn blaasproblemen.

MiVita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 13:25

xSlvna schreef:
Geef dat dier lekker Aldi brokken als die daar blij van wordt...

Helaas wordt ik niet zo blij van de DA rekeningen die de blaasontstekingen en nierproblemen met zich meebrengen.

@Cyella: bedankt voor het aanbod! Helaas heb ik hier al een zakje Acana staan die hij niet wil eten, wist alleen niet dat het van dezelfde fabriek als Orijen kwam.

Het net de almo nature natvoer en de RC korrels besteld bij zooplus. Volgende week gaan we met vakantie dus ik vind het voor nu even belangrijker dat ik zeker ben dat hij iets eet als we weg zijn. Als hij terug mooi op gewicht is zien we dan wel verder.

Ik dacht, ach wat maakt het uit, een kat meer of minder... Eerst een DA rekening van dik boven de 100 euro, dan tot de ontdekking komen dat meneer geen kattebak kent en de wasmand met verse kleding wel fijn vindt om een plasje te doen -O- , en daarna nog een beetje moeilijk doen over zijn eten...
Grr katten, wat een gedoe, maar verder is het een schatje hoor :Y)

Alvast bedankt aan iedereen voor de vele tips en info! heb er zeker wat aan gehad!

Tillie20

Re: Kat veel te mager, hoe dikker krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 13:45

Jammer zeg! Weet je ook welke variant het is? Want mijn kat vond de vis variant ook geen succes :+

Is trouwens wel echt een schatje op de foto!

MiVita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 13:48

Het is de Acana Pacifica, inderdaad die met vis dus :)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:00

Dan kan je deze wel misschien proberen! Als je interesse hebt stuur je maar een pbtje (: