Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Letsdunit schreef:Wat een onzin die hond stikt echt niet in dat bot hoor, wat denk je dat hij op die boerderij allemaal vreet dat zijn echt niet alleen zijn brokjes hoor. Met een beetje geluk is hij vanavond lekker aan het kluiven en kun je rustig slapen.
malih schreef:Euh naar t asiel brengen! Zijn die mensen nou helemaal mal... op vakantie gaan en de hond thuis laten. Arm arm beest
Bon_charmeur schreef:Hahahaha ik hb vorige week topic geopend over mn buurman die laat had van mn hond en kwam klagen hahahaha ik kreeg de volle laag dat ik dat op moeat lossen enz en mn hond geen6 uur per dag buiten mocht laten hahaha en dan zie ik de reacties hier hah hallooo mensen waar waren julkie in mijn topic!
Ts erg vervelend, heb niet zo zeer tips, hoop dat je aan je rust komt!
Brainless schreef:Bon_charmeur schreef:Hahahaha ik hb vorige week topic geopend over mn buurman die laat had van mn hond en kwam klagen hahahaha ik kreeg de volle laag dat ik dat op moeat lossen enz en mn hond geen6 uur per dag buiten mocht laten hahaha en dan zie ik de reacties hier hah hallooo mensen waar waren julkie in mijn topic!
??
Er is een heel verschil of je vrijstaand of in een drukke wijk/rijtjes huis woont en daarbij gaat het bij TS om een tijdelijke situatie (eigenaar hond is op vakantie).
Shirley schreef:Denk dat mensen in het buitengebied over het algemeen wat toleranter zijn, immers er blaft, kraait, loeit of hinnikt altijd wel iets of iemand ergens ...
Jasmijn159 schreef:Ik zou toch echt niet hun hele vakantie wakker liggen hoor! Ben me daar gek..
Brainless schreef:Bon_charmeur schreef:Hahahaha ik hb vorige week topic geopend over mn buurman die laat had van mn hond en kwam klagen hahahaha ik kreeg de volle laag dat ik dat op moeat lossen enz en mn hond geen6 uur per dag buiten mocht laten hahaha en dan zie ik de reacties hier hah hallooo mensen waar waren julkie in mijn topic!
??
Er is een heel verschil of je vrijstaand of in een drukke wijk/rijtjes huis woont en daarbij gaat het bij TS om een tijdelijke situatie (eigenaar hond is op vakantie).
Shirley schreef:Denk dat mensen in het buitengebied over het algemeen wat toleranter zijn, immers er blaft, kraait, loeit of hinnikt altijd wel iets of iemand ergens ...
Bon_charmeur schreef:Bij mij ook tijdelijk ik ga vrijdag bevallen hahah en bij mij ging het om 6 uurtjes overdag hahaha geniaal dit dus buren op platte land moeten wel geblaf tolereren,.. Hahaha ik hoor de koeien en ezels ook van de boer haha
Maar ik heb geen buren,dat scheelt 
Brainless schreef:Waarom elke x dat "haha" er tussendoor?
Dat geeft in mijn ogen aan dat je iemand(s reactie) totaal niet serieus neemt.
Het komt voor mij heel kinderlijk, puberaal en recalcitrant over.
Bon_charmeur schreef:Hoe kun je jou reactie dan ook nog serieus nemen,.. Praat tegen jezelf in
Ts asociaal je hond alleen te laten zonder toezich snachts enz
Ik had de baas gebeld, en als hij er niks aan zou doen zou k zeggen dierenbeschermING!
Onder de carport? Ik had mensen in mijn topic dat een hond liefst in de zon ligt en te dom ia er uit te gaan,.. En dan een zonnesteek krijgt en dus niet meer kan bewegen, .. Dus dan zou ik voor de dierenbeschermING gaan tenminste dat heeft bokt mij geleerd
Kahawa schreef:Bon_charmeur schreef:Hoe kun je jou reactie dan ook nog serieus nemen,.. Praat tegen jezelf in
Ts asociaal je hond alleen te laten zonder toezich snachts enz
Ik had de baas gebeld, en als hij er niks aan zou doen zou k zeggen dierenbeschermING!
Onder de carport? Ik had mensen in mijn topic dat een hond liefst in de zon ligt en te dom ia er uit te gaan,.. En dan een zonnesteek krijgt en dus niet meer kan bewegen, .. Dus dan zou ik voor de dierenbeschermING gaan tenminste dat heeft bokt mij geleerd
![]()
Dierenbescherming als de gezondheid van de hond in het geding is dus, zoals bij jouw topic schijnbaar het vermoeden was.
uniekhorse schreef:Wat een onzin hoor ik hier toch. Ik las de openingspost en dacht al even dat het over mijn hond ging.
Wij zijn een weekje naar Frankrijk geweest, wonen ook op een boerderij en de hond was ook de hele week alleen thuis. Idd ook een 15 kg zak tot zijn beschikking waar hij en de kat zo nu en dan bij behoefte hun eten weg scharrelen. En een emmer en bak met water. Overdag lekker buiten rond rennen/spelen met de koe oppas en in de avond de manege in waar hij overheerlijk in het stro slapen kan. (in de avond kwam af en toe ook iemand de hond even vermaken).
Nee hoor de hond heeft zich uitstekend vermaakt (ook een echte boerderijhond). Heb meer te doen met die arme hondjes die bij de werkende baasjes 5 dagen in de week 8 uren pd alleen thuis in hun flatje moeten vertoeven.![]()