Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jibbel schreef:Ach, als je een zak whiskas brokken voor volwassen katten bij je kitten mee krijgt en ontvlooi pipetten van beaphar, dan zegt dat toch ook wel iets over hoe 'goed' ze zich hebben voorbereid en ingelezen. Of sat is een vooroordeel van mij..
De bedoeling was om hem direct te enten/chippen, maar door dit geintje wilde ik de afspraak bij de DA heel even afwachten.
Brainless schreef:dees_daan schreef:Ik zie idd dat het er voor katten niet door gekomen is.
Dan nog vind ik het een slechte zaak dat ze nog niet gechipt is, of door de vorige eigenaren of door diegene waar ze geboren is.
Hoezo is dat slecht? Het heeft geen enkele meerwaarde.
Brainless schreef:dees_daan schreef:Ik zie idd dat het er voor katten niet door gekomen is.
Dan nog vind ik het een slechte zaak dat ze nog niet gechipt is, of door de vorige eigenaren of door diegene waar ze geboren is.
Hoezo is dat slecht? Het heeft geen enkele meerwaarde.
Ik vind dus dat er wel degelijk een meerwaarde aan chippen zit. Al is het niet vanuit financieel oogpunt. Frummels schreef:Mijn poes was laatst ontsnapt zonder dat wij het doorhadden en vriend en ik waren beiden niet thuis. Toen werd ik gebeld door de dierenambulance dat de brandweer onze poes uit een dievenklauw aan het vissen was. Doordat ze gechipt was heeft de dierenambulance mij meteen kunnen bellen en kon ik direct naar de dierenarts komen waar ze haar naartoe hadden gebracht. Inmiddels gaat alles goed, ze gaat nu door het leven met een achterbeen minder.Ik vind dus dat er wel degelijk een meerwaarde aan chippen zit. Al is het niet vanuit financieel oogpunt.
. Ook een mondelinge overeenkomst is een overeenkomst.
ZoZenn schreef:Wat ik wel erg vreemd vind is dat ik dingen lees als 'ja dat hadden ze maar eerder moeten bedenken' en 'ik zou het al niet doen, omdat ze hem nu eenmaal verkocht hebben'. Hebben jullie nooit iets gedaan waarvan jullie spijt hadden, hebben jullie nooit gewenst dat je iets terug kon draaien? En heb je toen niet alles geprobeerd om dit daadwerkelijk voor elkaar te krijgen? Iedereen toch wel.