Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ik ben snel naar de tuinstoelen gesprint ik dacht: 'Puck zit vast onder de heg of in het touw van de zandbak' maar toen ik daar aankwam begon de tuintafel ineens te bewegen....En raad eens wie er tevoorschijn kwam toen ik de tafel optilde = Puck! De arme drommel zat vast onder de (dichte) tafel!!! of ze daar zelf onder gekropen is in het donker weten we niet, maar t arme dier zit daar al twee dagen, maarja hij kwam natuurlijk niet toen we haar zochten en achteraf is het nog steeds een gehandicapt dier dus t is niet zo gek dat ze niet blaft ofzo! Gelukkig is ze er weer!! Zo blij mee! echt ontzettend!!!
en de tuintafel zetten we voorloppig maar in de schuur
) onder de houtstapel van een buurman. Waarschijnlijk achter een konijn aan gegaan, vast komen te zitten en ook niet janken, blaffen of wat dan ook. Terwijl die buurman er toch regelmatig langs liep.

Isabonny schreef:Wat een geluk dat jullie haar nog op tijd hebben gevonden.
Mijn schoonouders zijn zo ook eens hun foxterrier kwijt geraakt. Die werd een jaar of 2 later teruggevonden (oftewel wat er van over was) onder de houtstapel van een buurman. Waarschijnlijk achter een konijn aan gegaan, vast komen te zitten en ook niet janken, blaffen of wat dan ook. Terwijl die buurman er toch regelmatig langs liep.
Aan de lange vorm van de schedel herkenden ze dat het de hond moest zijn geweest.