hoelang moet je nog melk geven??heb je nu enig idee hoe oud hij is??
Soraya10
Geplaatst: 20-07-14 10:54
Wat een schatje!!!!
benbrink
Geplaatst: 20-07-14 11:01
Wij hebben altijd konijnen gehad en ik heb misschien een tip. Bij een vriend van mijn vader waren per ongeluk twee hokken open gegaan met twee voedsters en jongen. Ze hebben toen de jongen en moedertjes besproeid met parfum (mag natuurlijk ook iets anders zijn, als ze allemaal maar hetzelfde ruiken) Misschien is hier iemand op het forum met een zogende voedster die er nog een baby bij kan hebben? even spuiten met iets en ze zal het jong zeker accepteren. In ieder geval vind ik het geweldig dat je die kleine onder je hoede hebt genomen, heel veel succes toegewenst!
Hierboven de baby. Ik vermoed dat hij nu 11 dagen oud is. Oogjes zijn volledig open, hij drinkt goed (gisteren 16 ml) en hij wordt lekker actief en knabbelt aan vanalles. Hij krijgt vanaf vandaag ook hooi en mag in een groter hok. Komende tijd moet hij sowieso bijgevoerd worden met melk. Tot hij echt alles eet.
Wat een moeder met jongen betreft: als het goed is krijgt mijn konijn volgende week jongen. Ik hoop dat ze dan enigszins samen op kunnen groeien.