Ossi schreef:Ik vertrouw dat soort honden nooit en hun baasjes nog minder. Het is altijd een bepaald slag volk dat dat soort honden neemt. Ik zou aangifte doen, maar ik heb geen idee of het daar veel te laat voor is. Die mensen moeten een enorm hekwerk om hun tuin plaatsen zodat die honden nooit meer los rond kunnen lopen door de buurt, maar daar hebben ze natuurlijk ook geen geld voor...
Betalen gaan ze toch niet.
Zo, vooroordeel galore zie ik wel. Ik heb ook zo'n soort hond, wat voor slag volk ben ik?
Hoe dan ook, voet bij stuk houden, TS. Wat die honden in eigen tuin doen moeten ze zelf weten, maar ze hebben helemaal niks te zoeken in jouw tuin laat staan jouw huis.
. Ik zal mijn werkgevers ook even op de hoogte stellen van het slag volk dat wij kennelijk zijn. Strookt alleen niet met het feit dat ze naast de bull ook een teckel hebben.
. Gelukkig gaat het wel beter.

. Ze hebben nog geluk dat je geen schade aan meubilair en gordijnen hebt, of niet geclaimd hebt, dan was de rekening nog wel wat duurder uitgevallen, hoor.
.
.
) ''Ja hoor! Ze doet niks hoor ze is hartstikke lief maar niemand durft hier te gaan zitten!'' Heb er ook de hele reis mee zitten kroelen, hartstikke lief beest. Kom er daarna een vrouwtje met een jack russel binnen, beest heeft z'n waffel niet gehouden... Alleen maar uitdagen naar die Pitbull...