Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nayomie schreef:Je naam doet er eer aan, minikatje

En ik was er ook nog
Helemaal goed dus en nooit weer weggegaan.
Dat dier moet gered dacht ik
Vriend ingepalmd en gezegd: Eehm, hoelang lang is het geleden dat jij koeien van dichtbij gezien hebt?
Echt geen idee hoe ik dat bedacht heb. Maar hij vond een bezoekje aan de boerderij wel leuk en ineens lag ze daar, op de arm van mijn neef, die gewoon een stoere boer is. Neef zat natuurlijk in het complot en vroeg aan mijn vriend: Wil je haar anders even vasthouden, ze heeft helemaal niemand meer en de rest van het verhaal staat hierboven. De volgende dag heb ik haar opgehaald en vanaf toen heette ze Beau en woont ze nog steeds bij ons .
Ook nu hij al wat ouder is. Mijn ouders vangen kittens op en ik was daar om op de hond te passen terwijl zij de nieuwe kittens gingen halen, 3 stuks. Dus ik neem het mandje aan, laat de kittens eruit, 2 stuks. Dus ik vraag nog aan mijn moeder waarom ze maar twee hebben. Maar mijn moeder beweerde dat er toch echt drie waren. Dus ik nog een keer kijken en daar zat hij, verscholen achter een opgeschoven handdoek, amper 3 weken oud. Het was een gevalletje liefde op het eerste gezicht. Ik zei direct tegen mijn ouders dat deze bij ons kwam wonen
Maar ja vriendlief wilde niet nog een kat
Jack kwam direct bij me liggen en knuffelen. Even aan mijn vriend gegeven en die kreeg spontaan een kusje. En toen was hij direct om 
Maar een beetje chantage moet kunnen hoor
Tivoli schreef:Ik heb net een mailtje terug,hij is er nog!
Oehhhh
Ik wordt zenuwlappig!
Enerzijds wil ik hem ermee verrassen maar anderzijds wil ik wel zeker weten dat hij erachter staat