Na een lange tijd weer en update de pups doen het super ze zijn ondertussen 5,5 week en hebben een grote ren en zijn al helemaal krant-zindelijk. Louis Tysha en Memphis hebben al lange haren vooral Memphis word een pluizebolletje. Bruno is kortharig en heeft super mooie grote ogen(net als bruno martins indi
) ze hebben allemaal een compleet ander karakter maar ze genieten allemaal super veel van de aandacht die ze krijgen. Ze eten al een poosje vers vlees wat ze echt heerlijk vinden.
Fotos krijg ik niet geupload... Vanmiddag nog een poging
dierenfan schreef:Hoe lang is jullie hond daarvoor dan loops geweest? een hond die niet loops is kan namelijk echt niet gedekt worden EN pups krijgen............. Ik zou er dan wel de kermis mee op gaan :p
Kan ze geen gespleten loopsheid gehad hebben?
Ze is ongveer 3 weken loops geweest. Ik heb meerdere verhalen gehoord van mensen waarvan hun niet loopse teefje ook gedekt is en zwanger is geworden.
En een gespleten loopsheid is dat dat er een periode van niet loopsheid tussen heeft gezeten?
Ze heeft die weken ellke dag bloed verloren
Brainless schreef:Laat die met de knikstaart wel even extra controleren hoor, het kan nl wijzen op meerdere interne problemen zoals afwijkingen in het ruggenmerg, waterhoofd, scheve kaak en open gehemelte.
We laten het nog extra controleren als ze worden geënt.