Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ragdollcat schreef:Goed dat je naar de dierenarts bent gegaan, helaas wel na 500x zeuren bij je moeder, wat is dat toch met de ouders die niet naar de dierenarts willen? maar wel toestaat dat er huisdieren komen en tja dan kan het ook weleens ziek worden en dan hoort daar een dierenarts bij.
Goed dat je het volgehouden had dat ie wel naar de dierenarts moet.
Sorry, misschien niet aardig van mij maar zo denk ik er wel over.
Waarom moet men zoveel moeite doen om ze toch te bewegen om naar de dierenarts te gaan en of te laten bellen? Ze hebben toch zelf toestemming gegeven dat er huisdieren mag en dan vind ik dat men ook niet moeilijk moet gaan doen als er een dierenarts nodig is.
.Sizzle schreef:Zijn de keutels mooi los, of zit er een 'draadje' tussen?
Teddies en angoras kunnen last krijgen van haarballen.
Als je regelmatig een beetje (mespuntje) darmreiniger (psyllium) door het eten doet kunnen ze de haren beter afvoeren.
) Ze at,dronk & keuteld helaas nog niet. Daarom hebben we besloten haar nog een dagje in de kliniek te laten. morgen komen we haar sowieso ophalen. De DA zei dat het ook van de stress en vreemde omgeving zou kunnen komen dus we moeten kijken op ze thuis wel wilt eten. Als ze thuis niet eet geven we haar eerste 2 dagen olvarit en als ze na die 2 dagen nog niet zelfstandig eet gaan we weer terug met dr. Kan alleen afwachten nu. FlowerHorses schreef:Ragdollcat schreef:Goed dat je naar de dierenarts bent gegaan, helaas wel na 500x zeuren bij je moeder, wat is dat toch met de ouders die niet naar de dierenarts willen? maar wel toestaat dat er huisdieren komen en tja dan kan het ook weleens ziek worden en dan hoort daar een dierenarts bij.
Goed dat je het volgehouden had dat ie wel naar de dierenarts moet.
Sorry, misschien niet aardig van mij maar zo denk ik er wel over.
Waarom moet men zoveel moeite doen om ze toch te bewegen om naar de dierenarts te gaan en of te laten bellen? Ze hebben toch zelf toestemming gegeven dat er huisdieren mag en dan vind ik dat men ook niet moeilijk moet gaan doen als er een dierenarts nodig is.
Ben het hier wel mee eens. Mn moeder heeft totaal geen verstand van dieren dus heb haar al jullie reacties laten lezen en flink wat tranen gelaten en toen wilde ze wel bellen. Ze hebben zoiets van ; kijken of het morgen beter is. Maar dat zou in dit geval dus het leven van Polly hebben gekost.
Me vader is opgegroeid op een boerderij en daar was het vroeger gewoon van ; als een diertje ziek is word ie afgemaakt. En om nou 150 euro uit te geven aan een klein konijntje vind hij dus pure onzin. (Dat blijft dus lekker tussen mij en mn mams