Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IsaCalixa schreef:maar alleen garnalen in mijn huidige bak zou dus wel kunnen? hoe groot zijn die beestjes dan, kan je ze wel zien zitten? en zijn ze wel beweeglijk enz?
. Dit is denk ik wel de meest gehouden soort hier in nederland, ze kweken ook redelijk makkelijk waardoor je ze vaak voor een klein bedrag van marktplaats kan halen
IsaCalixa schreef:maar alleen garnalen in mijn huidige bak zou dus wel kunnen? hoe groot zijn die beestjes dan, kan je ze wel zien zitten? en zijn ze wel beweeglijk enz?
muntdrop schreef:BaileyMix schreef:Waarom kijk je niet eens naar guppies? Hebben een stuk minder ruimte nodig dan goudvissen. Wel iets grotere bak dan 15 liter nodig maar geen aquarium van 2 meter langWant dat is wel érg groot en lelijk!
Gewoon tweedehands een aquarium op de kop tikken, filter/pompje en eventueel verwarmingselement erbij en je bent klaar. Stuk of 4 guppies erin.
Aquarium van 2 meter lelijk??? Ben jij even mal??? Mijn tante had echt een prachtig tropisch aquarium met maanvissen van 2.5 meter, was echt zo mooi! Maar het moet natuurlijk wel in je huis passen
Vind dat altijd zo tokkie zo'n reuze aquarium. Zie ik dan altijd voor me met een een beetje zo'n volledig eikenhouten inrichting, smoezelige bruin en groen tinten en hier en daar een TL-buis of lelijke lampenkap
BaileyMix schreef:muntdrop schreef:
Aquarium van 2 meter lelijk??? Ben jij even mal??? Mijn tante had echt een prachtig tropisch aquarium met maanvissen van 2.5 meter, was echt zo mooi! Maar het moet natuurlijk wel in je huis passen
Afgrijselijk zelfsVind dat altijd zo tokkie zo'n reuze aquarium. Zie ik dan altijd voor me met een een beetje zo'n volledig eikenhouten inrichting, smoezelige bruin en groen tinten en hier en daar een TL-buis of lelijke lampenkap

vuurneon schreef:IsaCalixa schreef:Ik woon vlakbij Groningen :p hm, ben nu wel een beetje gehecht aan mijn visje van 4 jaar dus zou wel naar zijn om hem weg te doen..
Nou mooi dichtbij!![]()
Visje gaat anders vergroeien namelijk en dat is wel echt zielig natuurlijk.
BaileyMix schreef:muntdrop schreef:
Afgrijselijk zelfsVind dat altijd zo tokkie zo'n reuze aquarium. Zie ik dan altijd voor me met een een beetje zo'n volledig eikenhouten inrichting, smoezelige bruin en groen tinten en hier en daar een TL-buis of lelijke lampenkap
.