Succes! Goed dat je er van te voren zo goed over nadenkt. Zouden meer mensen moeten doen.
ps. Oja, ook hier op het aanrecht idd, niet af te leren. Dus als je smetvrees hebt misschien ook niet zo'n goed idee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). De enige truc is ouder worden vrees ik haha. Toen gingen de vazen ook niet meer stuk, verdwenen de bloemen ook niet en kon de kerstboom gewoon lekker worden opgetuigd 
Of gewoon blote benen.
Gelukkig hebben we dat redelijk kunnen voorkomen door in de buurt te zijn.
Zo hebben we een muur die lekt op de een of andere manier. Daar trekt vocht uit de grond in op (oud huis), dus het behang staat daar wat bol. En bol behang scherpt je nagels toch het ALLERBESTE?!
GEWELDIG!!
Dus kan dan weinig schade aanrichten. En de schade die daar wordt aangericht is niet erg, dat moet toch verbouwd worden.
Vooral in het begin toen was Tjibbe nog voorzichtig en heel schattig en kon ik alles met 'm doen en als ik 'm op schoot legde viel die zo bij je in slaap. Toen die een paar weekjes bij ons was merkte ik al dat ie wat brutaler werd... Dingen uit proberen, kijken hoe ver die kan gaan, ook tegenover m'n andere kat.
Maar nooit in de gordijnen geklommen of echt schade aangericht
Toen we hem kregen was hij al super zindelijk en hij heeft ook nooit maar iets naast de kattenbak gedaan

Toen zaten we om 11 uur savonds nog bij de dierenarts en de vraag was of het überhaupt nog goed zou komen, en of het oog er niet uit moest... Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen gelukkig!
Na een jaar worden ze wat verstandiger en voorzichtiger maar helaas moeten ze eerst toch veel uitproberen met soms de gevolgen van dien.
Maar het is het allemaal waard hoor!
. De bank, je benen armen handen spijkerbroek..alles wordt als klimobject gebruikt. De hond wordt geterroriseerd en die kijkt als een schaap naar mij zo van..ja en nu? Hij vliegt door de kamer, blert heel hard en mn schoenen gaan er as i typ aan...maar oh zo leuk en vooral vertederend als ie dan heerlijk in je armen in slaap valt en zijn kleine motortje knalhard aan zet! branka16 schreef:Zulke dingen zie ik nu voorbij komen nu ik mijn krabpaal natuurlijk allang heb..
De mijne is echt soortgelijk en kostte €150![]()
http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... 7/35028937

Iris82 schreef:Ik ben nog ernstig aan het twijfelen of ik überhaupt voor kittens ga hoor. Ik denk dat ik waarschijnlijk toch voor een wat oudere kater uit het asiel ga. Helemaal als ik jullie verhalen zo lees.
Ik zou inderdaad voor een wat oudere kat uit het asiel gaan