Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Helaas heb je niets aan mooi als het karakter niet bij je past). Mijn vriend en ik vonden het wel erg jammer dat er maar één Tsjech aanwezig was vandaag, we zouden graag eens meer Tsjechen ontmoeten om ook daar een inschatting van het ras te kunnen maken. Voordat we naar de wandeling toe gingen lag onze persoonlijke voorkeur vooral bij de Tsjechoslowaakse wolfhond en de Tamaskan, en dat is niet veranderd
veel Tsjechen zijn er nooit bij met dit soort wandelingen de meeste doen het namelijk niet zo goed in zulke situaties.
de mijne heeft nog nooit een meubel of schoen aangeraakt, maar koelkast oven en vensters hebben voor hem geen geheimen meer lol Ik denk dat als je hele dag moet werken je dan beter voor 2 honden opteert, want een ongelukkige tjech kan jou het leven best zuur maken en dat van je buren ook. Verder is hij helemaal niet wantrouwig naar vreemden terwijl dat meer uitzondering is. Als je voor een tjech gaat heb je een soulmate voor het leven met een portie humor, maar ook een stevige portie karakter die steefs wel iets nieuw verzint om je bezig te houden dus bezint eer je begint
maar ook geen doetjes inderdaad
de meeste hondenrassen waren er voor de wolfhonden