Franse Bulldog moeilijk te vinden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dagmach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 07:01

VogeltjeM schreef:
:wow: zo heette hij idd bij de vorige eigenaar!

Ong.twee jaar terug zou ie naar ons toekomen als herplaatser, op het laatste moment ging het niet door, eigenaar kon er toch geen afstand van doen. Wel fijn dat ie goed terecht is gekomen, is een echte knuffelkont met zo'n grappig schudkontje bij het lopen :)

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 07:06

Ja hij is super <3 Knap dat je hem herkent joh!

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 07:17

Heb een herplaatser teefje. Ze is nu 6. Zo maf als een deur en vrij gemakkelijk in de omgang. Ik heb haar via marktplaats van een ex fokker. Ze heeft 2 nestjes gehad en toen heeft hij haar laten steriliseren en ter overname aangeboden (wegens inkrimpen leeftijd fokker). In de 2 jaar dat wij haar hebben, 1x keer een DA gezien vanwege een blessure aan een achterpootje. Hebben haar een week op rust gezet met wat pijnstillers en 2 weken later liep ze weer als een kievit. Ook toen al niet makkelijk te vinden, stonden er een stuks of 3 op mp, maar de andere 2 reageerden niet op mail. Stond geen telefoonnummer bij. Bij deze wel meteen gebeld en afspraak gemaakt. Veel succes met je zoektocht.

timokyana

Re: Franse Bulldog moeilijk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:34

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 18:26

JoyCiej007 schreef:
ZoZenn schreef:
Beetje cru, maar de gemiddelde leeftijd van de Franse Bulldog is tegenwoordig ongeveer 5... Daarom zul je ze waarschijnlijk niet snel te koop zien staan als ouder dan pup, het ras is er gewoon te ongezond voor.

Dit is roepen zonder enige gefundeerde onderbouwing. Ik hoor heel erg graag waar je dit vandaan hebt. Het is nl. klinklare b*llsh*t van de bovenste plank.

Wel grappig dat mijn informatie uit een onderzoek naar de meeste ongezonde hondenrassen in Nederland, hun ontwikkeling, problemen en gemiddelde leeftijd komt, terwijl jij ongefundeerd roept dat mijn informatie 'B**sh**t is ;).

dagmach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:11

Dit is roepen zonder enige gefundeerde onderbouwing. Ik hoor heel erg graag waar je dit vandaan hebt. Het is nl. klinklare b*llsh*t van de bovenste plank.

[/quote]

Wel grappig dat mijn informatie uit een onderzoek naar de meeste ongezonde hondenrassen in Nederland, hun ontwikkeling, problemen en gemiddelde leeftijd komt, terwijl jij ongefundeerd roept dat mijn informatie 'B**sh**t is ;).[/quote]

@ Niet goed gequot maar voor ZoZenn

Zou graag willen weten waar ik dit onderzoek kan nalezen. Ben beroepsmatig geinteresseerd, dus door wie het onderzoek is gedaan, hoeveel eigenaren eraan meegedaan hebben en/of er gekeken is naar broodfok/stamboom e.d.Dus heel graag bronvermelding!!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:21

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 22:33

Dagmach, ik ga voor je proberen het onderzoek weer te vinden. Is echter al een paar weken geleden dat ik dit tegen kwam, dus ik weet niet zeker of ik het überhaupt nog vinden kan.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:00

De gemiddelde de leeftijd van Kwpners is ook 7 jaar, maar dat wil niet zeggen dat ze geen 30 kunnen worden.
Ik denk dat het vergelijkbaar is met fb's. Je moet gewoon geluk hebben. En goed voeren en verzorgen zal ook schelen.