Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valuna schreef:eigenlijk hoor je altijd met een hond te lopen, anders is de wereld wel heel klein! geen andere honden, geuren enz
Valuna schreef:eigenlijk hoor je altijd met een hond te lopen, anders is de wereld wel heel klein! geen andere honden, geuren enz
Brainless schreef:Ik heb een poolhond en kan (buiten het erf) niet loslopen.
Zwemmen mag hij niet, anders gaat hij door de sloten van het erf af
betadine schreef:Brainless schreef:Ik heb een poolhond en kan (buiten het erf) niet loslopen.
Ow dus omdat jij laks hebt aan hond opvoeden, moet hij maar opgesloten blijven...meen je dat nu serieus ?
Ook poolhonden kunnen loslopen hoor, maar kan me wel voorstellen dat als hij ongelukkig is hij niet wil terugkomen
Amaris schreef:Brainless schreef:Ik heb een poolhond en kan (buiten het erf) niet loslopen.
Het gaat hier toch helemaal niet over los lopen? Het gaat over uitlaten.
Laat je de hond ook nooit uit aan een lijn dan?
betadine schreef:Mijne ook niet, maar als hij aan de lijn loopt is dat toch de anderen hun probleem.
Lijkt me excuses zoeken om je hond maar niet uit te laten. Hij mag niet leren zwemmen, hij mag niet los, hij mag niet mee aan de lijn... volgens mij zijn er toch veel dingen die op te lossen zijn, maar je beslist natuurlijk helemaal zelf hoe je hond zijn leven er uit ziet.