Jeetje dertien! Gaat het goed met mams en de baby's?
hotchocolat
Geplaatst: 01-06-14 20:27
13 pups
Je gaat het nog druk krijgen
Diablo
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-14 05:32
De eerste nacht zijn ze prima door gekomen, ze lagen allemaal heerlijk te slapen toen ik opstond. Brenda is een geweldige moeder, zo lief en geduldig. Ik zal later vandaag een foto plaatsen.
Heb ooit een cc pup in de opvang gehad die uit een nest van 16 (!) pups kwam, helaas met slechte eigenaren :-( Ben sindsdien wel weg van het ras! Een familielid had onlangs ook zo'n groot nest boerboels. Ken veel grote honden met veel pups. Succes voor mams en de pups en voor jullie natuurlijk. Wordt wat als dat rond gaat scharrelen
Yom
Geplaatst: 02-06-14 05:38
Gefeliciteerd met de hele meute
Ik hoop voor je dat moeders het goed aankan en je hoeft je voorlopig niet te vervelen
Het zijn mijn zaken niet, vandaar dat ik het een beetje een brutale vraag vond
Maar wat fijn om eens dit soort topics tegen te komen, waar mensen echt goed bezig en bewust zijn met het welzijn van hun dieren en pups! Ik ga volgen!
Diablo
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-14 06:44
Dank je wel. De moederhond heeft een stamboom, maar vader niet (zijn ouders dan weer wel). We wilden wel met papier fokken, maar het zegt ons niet zoveel. In de stamboom van de vader kun je veel terug zien wat betreft HD, maar bij de moeder bijvoorbeeld helemaal niet. Zij komt uit Italië en daar testen ze gewoon niet, dus van haar is verder niets bekend. We willen het, ondanks dat de pups geen stamboom hebben, wel zo goed mogelijk doen en wij röntgenen onze honden wel.
Wauw wat een berg! Al die verschillende kleur touwtjes hè, heb je daar nu ook 13 kleurtjes voor gevonden? Of zijn er meerdere met de zelfde kleur? Dat vraag ik me echt af met zoveel pups
Hoe is moeder er onder dat ze er zoveel heeft eigelijk?