Konijnen vergeten eten te geven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 14:44

En de konijnen hebben het overleefd en jij checkt het konijnenhok de volgende keer dat je weggaat driedubbel. Iedereen blij, niks ergs gebeurd, spons erover. ;)

Alesco

Re: Konijnen vergeten eten te geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 16:30

Ja klaar er nu mee! Konijnen leven nog, niets aan de hand. Weet zeker dat je het nooit meer vergeet! Moedig dat je het openbaar hebt gemaakt, niet iedereen durft zijn fout(en) toe te geven.

Chantalx249

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 18:12

Alesco schreef:
Ja klaar er nu mee! Konijnen leven nog, niets aan de hand. Weet zeker dat je het nooit meer vergeet! Moedig dat je het openbaar hebt gemaakt, niet iedereen durft zijn fout(en) toe te geven.

Zo is het :D
Dankje wel! Ik maakte me zo zorgen, ik wou het niet op me geweten hebben dat ik me konijnen heb laten dood gaan :(

Dank jullie wel :j

Selka

Re: Konijnen vergeten eten te geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:35

Zo snel verhongeren ze niet hoor!

Maar inderdaad, je zal het niet nog een keer vergeten! Zelf ben ik ook weleens iets vergeten, maar heb het geluk dat mijn ouders om de hoek wonen en dus binnen 5 minuten op de plek des onheils zijn haha.

Nimfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 07:58

DarkShines schreef:
Geeft niemand van jullie zijn konijn groenvoer? Mijn konijntjes kregen elke dag (2x) verse andijvie of broccoli stronkjes oid, als ik een weekendje weg ging zorgde ik dus altijd voor een oppas. Bovendien zijn ze gewend elke dag los door de tuin te lopen, ze maken er geen drama van een weekendje in het hok te blijven maar ik vind dat zielig ;) (2 verdiepingen hok, zelf gemaakt dus groter dan de hokken uit dierenwinkels).

Of je geeft ze gewoon een permanente ren en een dag geen groenvoer gaan ze ook niet dood van.

Het komt bij mij wel vaker voor dat ze ff een dag geen eten krijgen, het scheelt dat ze een grote drinkfles hebben en altijd veel hooi in de ren hebben liggen.