staart van kat afgehakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:31

Jeetje. Ik ben er even stil van. Hoe haalt iemand het in z'n hoofd. ;( Verschrikkelijk! Heel veel sterkte gewenst met dit verlies.

@Zeppelin; Wat een onzin. Inderdaad krijg je nu bokt over je heen. TS heeft zelfs in haar eigen tuin kattenhaat 'spul' voorbij zien komen. Dus schijnbaar laten dit soort zieke geesten zich niet afschrikken door erf grenzen.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:32

Ik word hier gewoon spontaan misselijk van en krijg er kippenvel van..
Walgelijk, dat is het enige woord dat ik van deze actie kan zeggen..
:n

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:32

Wat vreselijk!
Ik als kattenliefhebster kan me zoiets niet voorstellen hoe iemand dat kan doen :(
Zou werkelijk kapot zijn als mij kat dat zou hebben, hij is nu ook 3 jaar en met de fles grootgebracht.

Ik wens je ontzettend veel sterkte toe met het verwerken van je verlies op deze verschrikkelijke manier! :(:)

Mikkiej

Re: staart van kat afgehakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:34

Hoe kan iemand zoiets doen! Dan kan je nog zoveel haat om katten hebben, maar die kat kan er toch niks aan doen dat ie kat is? Kan me er zo kwaad om maken.
Hoop zoiets nooit zelf mee te hoeven maken, bah wat naar, geen woorden voor.
Sterkte met het verlies!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:34

_Zeppelin schreef:
Tja, niet om het goed te praten, maar ik snap soms wel dat mensen gek worden van andermans katten in hun tuin. Nou ga ik vast heel bokt over me heen krijgen maar, als je een kat hebt, zorg dat die je tuin niet uit kan of hou ze binnen. Een kat hoort niet op andermans terrein vind ik.

Ik ken heel de situatie natuurlijk niet, en ik probeer het echt niet goed te praten! Want het is natuurlijk gruwelijk wat er gebeurt is. Dit soort dierenbeulerij wordt ik gewoon misselijk van..
Als je je irriteert aan andermans kat kun je dat toch gewoon aangeven, waarom moet zo'n onschuldig beestje dan mishandeld worden? Veel sterkte...

Wat is dit nou weer voor een onzin? Ik erger me ook aan kattenstront in mijn tuin, maar dat alles is toch wel héél erg onschuldig vergeleken met deze actie. Dit kan je niet eens meer opbrengen nu. Echt niet.

Als TS boos was geweest omdat iemand een emmer water over de schutting had gegooid en je gaf deze reactie, dan was ik het met je eens geweest! Maar nu is het totaal ongepast om dit überhaupt op te brengen. Dit is ver voorbij het punt 'irritatie'. Dit is gewoon ziekelijk.

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:37

jeetje... wat erg. Hoe haalt iemand dit in zijn hoofd _-:(
heel veel sterkte :(:)

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:37

Ik zeg nérgens dat ik deze gruwelijke mishandeling gerechtvaardigd vind, schijnbaar is lezen heel moeilijk.
Daarbij zeg ik ook dat ik de hele situatie van TS niet ken, ik weet dus niet of de kat wel of niet op andermans terrein komt.
Het blijft hoe dan ook verschrikkelijk en ik ben ook fel tegen mishandeling van dieren,
maar er gebeuren vaak dit soort dingen omdat mensen zich irriteren aan andermans katten op hun terrein.
Wat niet betekend dat ik dit soort kattenhaat goedpraat, integendeel...
Laatst bijgewerkt door _Zeppelin op 21-05-14 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:38

_Zeppelin schreef:
Tja, niet om het goed te praten, maar ik snap soms wel dat mensen gek worden van andermans katten in hun tuin. Nou ga ik vast heel bokt over me heen krijgen maar, als je een kat hebt, zorg dat die je tuin niet uit kan of hou ze binnen. Een kat hoort niet op andermans terrein vind ik.

Ik ken heel de situatie natuurlijk niet, en ik probeer het echt niet goed te praten! Want het is natuurlijk gruwelijk wat er gebeurt is. Dit soort dierenbeulerij wordt ik gewoon misselijk van..
Als je je irriteert aan andermans kat kun je dat toch gewoon aangeven, waarom moet zo'n onschuldig beestje dan mishandeld worden? Veel sterkte...

Jeetje, hoe kan je nou een begripwoord hiervoor opvoeren?? ik word ook weleens gek van mijn buren, maar daar ga ik toch ook geen mutilaties op uitvoeren?
Je hebt gewoon van de beesten af te blijven!!!

Ik word zo boos van dit soort verhalen.. Ik wil zelf ook geen buitenkatten meer, dit soort dingen gebeuren te vaak. Moet niet hoeven, maar het is werkelijk te gruwelijk voor woorden, je beschermt ze er gewoon niet meer voor..

Zo vreselijk TS, heel veel sterkte!!!

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:38

Ach dat arme dier! Maar wat ik niet helemaal snap is waarom de katten nog buiten komen als er zulke duidelijke signalen zijn dat er een kattenhater in de buurt zit.
Het dier kan er niets aan doen en wordt er de dupe van.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:39

Wat een walgelijke daad van diegene die dit op zn geweten heeft!! Wat een amoeb, echt idioot !!

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies.

isabellevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:39

Jeeetje, zoiets heb ik nog nooit gehoord :n

Heel veel sterkte met het verlies van je kat!! ;(

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:40

_Zeppelin schreef:

Ik snap je reactie hoor en ik wordt ook schijtziek van kattenstront in onze moestuin en neem bewust geen katten nu ik in een woonwijk woon en neemt voor de vermeende dader ook niet weg dat je met je handen van andermans spullen af moet blijven. . Maar als er al twee keer eerder verontrustende anti katten acties zijn geweest had ik mijn kat niet meer buiten gelaten. Het is achteraf gel*l maar ik zou je andere kat voorlopig wel binnenhouden!

Sterkte!

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:42

Ten eerste heel veel sterkte met je verlies.
En wat een zieke mensen lopen er rond.. Snap echt niet hoe iemand zoiets in zijn hoofd kan halen ;(

SanneJas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:43

bah wat verschrikkelijk!

Heel veel sterkte!

Ik zal het hier zeker niet bij laten zitten, aangiften doen, en zeker navraag doen in de buurt.

Je houdt je andere kat nu toch wel binnen he?

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:44

Vreselijk! GVD.
Heel veel sterkte.

ElineR

Bah, waarom zou je zo iets doen...
Veel sterkte met het verlies

CK88

Jeetje wat erg!! Heel veel sterkte.. Kun je je tuin niet katproof maken zodat je andere kat het niet gebeurt... Ik zou hem niet meer los durven laten.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:46

Jeetjemina. Andere woorden zijn hier niet voor. Ik kan me goed voorstellen dat je de dingen die je in de tuin hebt gevonden niet meteen serieus hebt genomen. Nu achteraf kun je de 'signalen' natuurlijk op je vingers aftellen. Ik vind het werkelijk verschrikkelijk en wens jullie veel sterkte!

Ik hoop dat je naar de dierenpolitie gaat of anders aangifte doet op het normale politiebureau. Al is het maar voor dossiervorming, zodat er in de toekomst misschien een onderzoek kan worden gestart :)

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:48

Jemig zeg! wat erg!
Dat mensen dat gewoon doen, echt dat soort mensen horen hier niet...

Echt heel veel sterkte! Ook voor je andere kat Y;(

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:48

Jeetje, echt afschuwelijk. Wordt er helemaal naar van. Snap niet dat er zulke mensen rondlopen op deze aarde, bah.. Arme kat :( Heel erg veel sterkte toegewenst!!

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 15:49

er is aangifte gedaan bij de dieren politie, bedankt voor alle lieve reacties.

het blijft vreemd. alsof ze ieder moment binnen kan komen wandelen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:50

gezien de andere dingen kan het natuurlijk zijn dat iemand dit gedaan heeft, maar een ongeluk kan ook echt zulke schade geven. Zo heeft mijn kat ook de staart verloren, en een flink gat in haar rug gekregen. Helaas uiteindelijk ook ingeslapen doordat zijn blaas verlamd bleek te zijn.
Grasmaaier, auto, er kan vanalles zijn wat ook zulke verwondingen achter laat.
Hoop dat jullie erachter komen wat daadwerkelijk gebeurd is
sterkte

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 15:59

Wat ongelovelijk misselijkmakend! Die arme kat :(:).

Heel veel sterkte en ik hoop dat ze de dader vinden!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 16:01

RoWi schreef:
Jeetjemina. Andere woorden zijn hier niet voor. Ik kan me goed voorstellen dat je de dingen die je in de tuin hebt gevonden niet meteen serieus hebt genomen. Nu achteraf kun je de 'signalen' natuurlijk op je vingers aftellen. Ik vind het werkelijk verschrikkelijk en wens jullie veel sterkte!

Ik hoop dat je naar de dierenpolitie gaat of anders aangifte doet op het normale politiebureau. Al is het maar voor dossiervorming, zodat er in de toekomst misschien een onderzoek kan worden gestart :)

Er word onderzoek gedaan naar dierenmishandeling. Er is heel veel ontwikkeling in deze tak van de politie.
Daarom is het belangrijk dat wanneer je ook maar 1 vermoeden hebt aangifte doet bij 144! incl foto's.
Dan kan gelijk onderzocht worden of er sprake is van mishandeling of een ongeluk.

Gelukkig heeft TS het gemeld.

lovecamantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 16:03

ik liet net al een berichtje achter maar ik wil graag nog iets zeggen en vragen! ik vind het nogmaals heel heel erg wat er gebeurt is en vind het walgelijk! maar ging je kat ook buiten jullie tuin?

heel veel sterkte! :(:)