_Zeppelin schreef:Tja, niet om het goed te praten, maar ik snap soms wel dat mensen gek worden van andermans katten in hun tuin. Nou ga ik vast heel bokt over me heen krijgen maar, als je een kat hebt, zorg dat die je tuin niet uit kan of hou ze binnen. Een kat hoort niet op andermans terrein vind ik.
Ik ken heel de situatie natuurlijk niet, en ik probeer het echt niet goed te praten! Want het is natuurlijk gruwelijk wat er gebeurt is. Dit soort dierenbeulerij wordt ik gewoon misselijk van..
Als je je irriteert aan andermans kat kun je dat toch gewoon aangeven, waarom moet zo'n onschuldig beestje dan mishandeld worden? Veel sterkte...
Wat is dit nou weer voor een onzin? Ik erger me ook aan kattenstront in mijn tuin, maar dat alles is toch wel héél erg onschuldig vergeleken met deze actie. Dit kan je niet eens meer opbrengen nu. Echt niet.
Als TS boos was geweest omdat iemand een emmer water over de schutting had gegooid en je gaf deze reactie, dan was ik het met je eens geweest! Maar nu is het totaal ongepast om dit überhaupt op te brengen. Dit is ver voorbij het punt 'irritatie'. Dit is gewoon ziekelijk.