dierenfan schreef:KI is absoluut niet de toekomst. Wij kunnen tegewnoordig zo makkelijk reizen allemaal dus ik zou zeggen als het kan niet doen. Ga importeren en uitwisselen. Mooi vanaf een plaatje is iets heel anders dan in werkelijkheid mee maken. Het karakter kan wel belabberd zijn en hoe is het daar met betrouwbare onderzoeken?
Lijkt me veel gaver zo''n pracht van een hond te importeren en hopelijk vele jaren naast je te hebben lopen en bij je te hebben in huis dan een potje sperma van hem te krijgen.
Ik ken meerdere fokkers die naar Italie, Polen, Engeland enz. rijden voor dekking. Of idd uitwisseling doen van reuen met fokkers die ze daar goed kennen. Super toch??
En als je er nu geen reu bij wil? Of als je maar 1 teef hebt doe je dan elke keer de zelfde combi?
er word gewerkt met die hond door voornamelijk 1 geleider, werk je niet met hem , dan is ie niet leuk om in huis te hebben en we stellen eisen aan de wijze waarop er met hem gewerkt word, echt niet dat wij dat zomaar uit handen geven
Nu ben ik wel nieuwsgierig welk ras er zo duur is, alleen al aan dek kosten. Al vraag ik mij af of K.I. zal zorgen voor een goedkoper kwakje