Fijn dat het redelijk rustig is gegaan, je hebt de beste keus voor je beestje gemaakt
Bambolina
Geplaatst: 19-05-14 19:55
Heel veel sterkte Spugen deed die van mij inderdaad ook, volgens DA is dat een normale reactie en hebben ze het vaak zelf al niet meer echt door. Maar het ziet er inderdaad erg akelig uit
Heel veel sterkte. Ik vind het onwijs knap van je, dat was een moeilijke beslissing. Heel veel respect! En nogmaals sterkte.
Rytir
Geplaatst: 19-05-14 20:33
Jeetje wat naar, wij hebben pas hetzelfde gedaan met onze 20+ er. Het doet gewoon altijd pijn. Het enige wat ik niet helemaal bergreep in het verhaal was die zwelling o.i.d in zijn wang die goedaardig was. Is die toen weggehaald? (sorry als ik dat heb gemist)
Dat spugen ziet er inderdaad heel naar uit... brak ook mn hart dat hij zo tegen de verdoving aan het vechten was, maar nu heb ik ook weer rust in mn hoofd en hij lag er mooi vredig bij. Hebben een plukje haar meegekregen waar ik een mooie hanger van laat maken
Wat betreft die tumor: We konden hem laten opereren. Maar vanwege de plek zou er zoveel huid verwijderd moeten worden dat ze ook nog eens elders weefsel zouden moeten halen. Een enorm zware operatie en revalidatie achteraf, dat wilden we zo'n oudje niet aandoen... DA heeft toen geadviseerd om hem zo te laten tot hij er last van zou krijgen.