branka16 schreef:Uiteraard, hier vroeg ik ook om.
Ik wil graag de meningen van anderen.
Hier leer je toch alleen maar van?
Tips zijn meer dan welkom.
EN ik snap het nu echt wel dat ik lomp heb gereageerd
Maar ben nog steeds van mening dat hun reactie ook anders had gekund.
Ik vind niet dat hun reactie anders had gehoeven. Jouw manier van afzeggen was niet om over naar huis te schrijven (en dat weet je zelf nu ook, dus daar ga ik niet over door) maar geeft wel een negatieve toon aan de DB, want zij kunnen niet ruiken dat de auto écht verkocht is en je niet de zoveelste bent die toch liever van de zon wil genieten / geen zin meer heeft / betaalde functie ergens heeft gevonden / vul maar verder in.
Als je bij wijze van 10 gesprekken planned en er worden er 7 afgezegd, dan ben je bij nummer 8 ook in staat om te zeggen 'nou succes d'rmee' en verder niets.
Ook al is het vrijwilligerswerk, mij is altijd geleerd om te 'solliciteren' zoals je op een betaalde functie ook doet, en dus ook de oplossingen te vinden en je in te zetten als voor een betaalde functie. Ik denk dat dat ook is wat de DB je wil meegeven, dat je niet op die manier ergens op gesprek kan komen (of juist niet kan komen).
Ik denk dat het verstandiger was om te bellen, en bij geen gehoor een mail te sturen in plaats van sms. In de mail had je dan aan kunnen geven dat je meerdere malen hebt geprobeerd te bellen, maar geen gehoor kreeg.
Inderdaad een leermoment voor de volgende keer, probeer dan ook wat te doen met het leermoment