Naakte cavia jongen verwacht (Webcam)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 00:32

alltimapanda schreef:
Daphne__ schreef:
er is er nog steeds 1, we wachten vol spanning.
oppakken is bij cavia's niet erg. Gelijk controleren en eventueel helpen.

ze verwacht er waarschijnlijk ongeveer 3.

ik heb in cavia opvang gewerkt als het echt nood is dan pas oppakken je mag ze pas 12 uur later op pakken omdat hun rugje nog niet sterk genoeg is na de geboorte

Ik ben 2 maand geleden gestopt met mijn eigen cavia opvang en ik fok ook al wel een tijdje... Als het kwaad kan, dan zou ik het niet doen. Gezondheid staat bij mij heel hoog en het controleren van de gezondheid van een net geboren dier hoort daar voor mij ook bij. Als mijn dier ziek of gewond is, wil ik dat direct weten, niet pas na 12 uur.

Het is gebleven bij deze knappe Skinnydrager :)
Afbeelding

Jess1989

Re: Naakte cavia jongen verwacht (Webcam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 08:41

Lekker wollig! Leuk patroon. Vind ze zo cute :') Maar het zijn geen beestjes om buiten te houden toch?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 11:41

Hij ( of heel misschien nog zij, maar denk een hij ) is heerlijk wollig met die kleine krulletjes, klein mini schaapje.

Cavia's met haar kunnen wel buiten in een goed warm hok met veel hooi en stro. Wij hebben er ook wat buiten gehad onder het afdak helemaal uit de wind met 3 bij elkaar. In de winter met erge kou gaan ze even in de schuur voor alle zekerheid maar ze kunnen in principe wel buiten als je gezonde sterke cavia's met vacht hebt.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 04:23

Ik doelde op de naakte := Ze zijn echt leuk, alleen heb ik buren Just de ruimte voor een groot hok en een ren enz. Binnen heb ik dat niet.