Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Murosch schreef:Ik heb er heel veel zin in ja! Hihi, de schildpad is de moederpoes, alle beebs zijn rooitjes. Wel met verschillende patronen, onze is echt getijgerd, maar er zijn ook met vlekpatroon.
Het is altijd weer even afwachten wat voor kleurenbom aan kittens uit zo'n tortie poes kunnen komen (ook afhankelijk van de vader natuurlijk, als het om kittenpoesjes gaat) Lijkt mij duidelijk dat dit nestje een rode vader heeft, of zijn alle kittens katertjes? Murosch schreef:Het zijn inderdaad allemaal katertjes. Volgens mij bestaan rode poezen ook niet toch? Lijkt me inderdaad geen twijfel wat voor kleur paps had haha, maar ze weten eigenlijk niet wie de vader is. Moederpoes wordt nu wel gesteriliseerd hebben ze besloten (gelukkig ook, het was echt een oeps-nest).
is de naam al bekend? Of heb ik niet goed gelezen?
Murosch schreef:Het zijn inderdaad allemaal katertjes. Volgens mij bestaan rode poezen ook niet toch? Lijkt me inderdaad geen twijfel wat voor kleur paps had haha, maar ze weten eigenlijk niet wie de vader is. Moederpoes wordt nu wel gesteriliseerd hebben ze besloten (gelukkig ook, het was echt een oeps-nest).