Fiffill schreef:Inderdaad nogal een heftige reactie van de boer maar ik begrijp hem volkomen. Zo irritant dit soort honden (en dan vooral de baasjes in de meeste gevallen... "normaal doet hij dit nooit hoor" "het is puppy gedrag") als je geen controle hebt over je hond lijn je hem aan, dat is toch logisch lijkt me?
Die koeien en de boer hebben er weinig boodschap aan dat de hond gewoon wilde spelen.
en god weet de hoeveelste het al was. Daar kan TS haar vriendin in wezen "niks aan doen" (en eigenlijk wel; het voorkomen maar goed zij is niet de schuld van de anderen ook) maar dat zal misschien wel mee spelen in zijn reactie.
Als zo'n agressief persoon zo tegen mij tekeer zou gaan dan zou ik daar eerlijk gezegd mee naar de politie stappen. Ik zou daar nachtmerries van krijgen! Voor hetzelfde geld heeft hij volgende keer echt een geweer bij zich en schiet in jouw richting.. Zou niet de eerste keer zijn dat een kerel met een jachtvergunning doorslaat.
. Ik loop toch ook niet in andermans tuin, dus waarom zou iedereen dan wel in onze weides mogen lopen, zonnen, hond uitlaten en wat al niet meer.