Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yarrah schreef:nonskagek schreef:Honden waarschuwen ALTIJD voor een aanval, ook de gefokte vechthonden. Al is het maar een fonkeling van razernij in de ogen. Je moet het alleen weten te herkennen.
Ik weet niet wat je ervaring is met honden. Maar je bent wel heel naïef. Er zijn honden die zonder aanleiding en waarschuwing aanvallen!
Deze hond die al bekend staat als gevaarlijk had door de eigenaar nooit op straat mogen komen met iemand die hem even uitlaat. Dat is een feit!
In mijn ogen is deze hond levensgevaarlijk en mag om mij een spuit krijgen en de eigenaar mag voor de rechter komen.
Let wel, ik ben een hondenliefhebber ik heb er al heel veel gehad in mijn leven en vele getraind. Maar ik heb een enorme hekel aan honden die zonder reden kleine kinderen pakken.
TS, je dochtertje heeft heel veel geluk gehad, maar aub zet alles op alles om er voor te zorgen dat deze hond nooit meer op straat terecht komt. Ik hoop de de eigenaar zijn verantwoording gaat nemen en daar ook voor gaat zorgen dat het nooit meer gebeurt. TS, je wil niet op geweten hebben dat deze hond nogmaals een kind pakt. Jij kunt er voor zorgen (omdat jij in je recht staat) dat het niet weer gebeurd.
Zoek als het niet lukt gewoon de pers op.
Maak nu foto's en zoek getuigen (winkelpersoneel)
Het moest niet mijn dochter zijn, dan had de eigenaar zeker een probleem.
different1 schreef:Mijn dochter is niet bang geworden gelukkig, vandaag bij een andere, speelse hond geweest en dat vond ze totaal niet erg.
De volgende stap is haar in contact brengen met honden van hetzelfde ras, maar zoals het er nu uitziet houd ze er mentaal niets aan over.
Ze praat nog wel over de stoute hond, en vraagt wel waarom hij haar heeft gebeten.
Dus nu pakt hij een speeltje wanneer Kees (de hond) achter hem aan zit en is het ook goed. _Cowgirl schreef:Vind het altijd zo sneu dat honden er de dupe van worden..
Bmamavan2 schreef:1. Politie doet hier niks mee, je kan aangifte doen en hopelijk noteren ze het voor eventuele volgende meldingen
2. Stel de eigenaar zelfs schriftelijk aansprakelijk voor de geleden schade en geef aan dat je advies inwint bij een letsel-schade advocaat
3. Neem ook echt contact op met een letselschade advocaat, zij helpen je gratis verder en weten precies welke stappen er ondernomen moeten worden en welke financiele vergoeding er tegen over staat.