Bij parvo braken ze wel. Onze hond had ook parvo. Gooide alles er uit, zelfs het kleinste slokje water. Bij hem kwamen ze er helaas te laat achter, hij heeft het niet overleefd. Hou hem dus goed in de gaten en trek aan de bel als het niet snel beter wordt.
Youknowme
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-14 22:59
Ik geef hem tot morgenmiddag 12 uur om op te knappen. Anders sta ik weer bij de dierenarts.
Naar is dat he, om je kleine vriendje zo te zien. Je hebt goed gehandeld TS, hopen dat hij snel op knapt
loulou
Geplaatst: 27-04-14 23:14
Ik zou persoonlijk eerder verbetering willen zien. Hier een hond gehad met parvo en die was binnen 12 uur tijd bijna dood, gelukkig heeft hij het gered. Maar voel je geen zeur en trek op tijd aan de bel.
Hij is al een stuk opgeknapt! Loop op dit moment met hem buiten want hij was weer tot leven gekomen. Hij loopt weer en kon al grommen naar een voor bij ganger. Hij mocht vanaf gisteravond 12 uur een beetje drinken en dat heeft ie binnen gehouden dus het gaat de goede kant op
Normaal geven ze niet zo snel ab maar ze dacht dat hij het wel kon gebruiken. Tot nu toe heeft hij nog niet gebraakt maar ook nog niet gepoept. Hij is dan ook helemaal leeg en eten wilt hij nog niet.