Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quartel schreef:Maar dit zou in samenwerking met de buur opgelost moeten worden misschien.
Omdat het niet alleen om mijn katten gaat maar ook om zijn vogels en de overige katten in de buurt.
Iedereen hier in de wijk weet welke kat bij wie hoort trouwens
IzAw schreef:Katten kunnen in mijn ogen wel gewoon naar buiten op een drukke weg. Ongelukken gebeuren overal. Je moet alleen je kat leren dat de straat gevaarlijk is. Die van ons kijken inmiddels goed uit voor verkeer.
Katten moeten overal kunnen lopen, en horen niet binnen of een tuin alleen.
Billy schreef:ik nodig ze vriendelijk uit in mijn tuin. Ik heb alleen geen voliere maar terriers. Als de kat dus in mijn tuin zou komen, is hij dus ws gewond of erger. Vind je het dan minder erg als ik een spijkerplank op de schutting maak?
. Nu een herder thuis en blijven ze netjes weg.
Meer smaken heb je denk ik niet. quartel schreef:jeetje .....we gaan toch niet suggereren dat ik mijn katten buiten laat en mijn buren de rekening stuur als er wat mis gaat he???!!!
Ik vertel net dat dat als eens eerder gebeurd was en ik mijn verantwoording zelf nam.
Ik vind het raar uitgedrukt om katten onder ongedierte te plaatsen in je woordenboek.
Verder zou ik het fijn vinden om on topic en respectvol te blijven
Tallie1979 schreef:Ik heb katten, maar deze gaan echt niet naar buiten! Ik hou ze lekker veilig binnen en veroorzaak geen overlast.
Wat je buurman doet is niet leuk, maar wel logisch. De enige oplossing die je hebt, is zorgen dat de katten niet jouw tuin uit kunnen of ze binnen houden.Meer smaken heb je denk ik niet.