(daas dan weer niet, als ie op een paard zit, schrikt die zich de krampen als je ineens een klap geeft met een krant o.i.d. .ben ik bang...
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iolanthe schreef:Uit nieuwsgierigheid: slaan jullie ze dan dood met je blote hand of met een "hulpmiddel"?
Kentaro schreef:Ik absoluut met 'hulpmiddel'(daas dan weer niet, als ie op een paard zit, schrikt die zich de krampen als je ineens een klap geeft met een krant o.i.d. .ben ik bang...
)
Arrabel schreef:Ben blij te horen dat ik niet de enige ben!
Mijn vriend heeft het gedaan en daarna heb ik nog wel 10x erop geslagen zodat ie zeker weten dood was
Deliana1993 schreef:Ik heb het wel te doen met de "eendagsvliegen", leef je maar een dag wordt je ook nog dood geslagen
Arrabel schreef:Citaat:Edit: Vliegen zijn vervelend en vlinders zijn mooi.
Dit vind ik dus een interessante uitspraak, ik heb er zelf over nagedacht en kwam inderdaad ook tot deze conclusie, maar dat is toch eigenlijk vreemd?
Omdat een vlinder mooi is sla je hem niet dood.
Als die vlieg nou ook heel mooi was... had je hem dan niet dood geslagen?
Dit is een beetje offtopic misschien en een rare vraag maar ik ga hem toch stellen.
Stel je moet 1 persoon dood schieten, er staat een hele knappe vrouw en een "lelijke" vrouw, wie zou je dan doodschieten?
Zou het mensen ook zo gaan? Dat mooie mensen eerder succes hebben dan de "lelijke"?
) 
)
Pluizebolpum schreef:Tja, ik ben gewoon een watje met een zwak voor natuur en beestjes. Ik vind het veel te interessant om het te mollen en ben zo'n tiep die het leuk vind om een stoeptegel op te tillen om te kijken wat daaronder gebeurd. Een stuk leuker dan alle herhalingen op tv.
Heb gisteren nog een half uur lang tegen een bij aan lopen kletsen zodat het beestje op de lepel zou klimmen zodat ik 'm buiten kon zetten. Maar meestal hoeven ze niet eens naar buiten. Zelfs die grote spin in de slaapkamer die over het behang aan het tapdansen was. Ik heb 'm alleen maar gevraagd of het ook ietsjes zachter kon...
Dus beestjes doodslaan, nee. Máár...als ze zomaar bijten, en dat geldt voor elk levend wezen, krijgen ze een correctionele tik. Dat de gemiddelde mug dat niet overleefd is dan jammer. En van mijn verzorgpaardjes en mijn kattebeest blijf je ook af. Doe je dat niet dan sta ik niet in voor de consequenties en ook op dat punt maak ik geen uitzonderingen.
Deliana1993 schreef:Pluizebolpum schreef:Tja, ik ben gewoon een watje met een zwak voor natuur en beestjes. Ik vind het veel te interessant om het te mollen en ben zo'n tiep die het leuk vind om een stoeptegel op te tillen om te kijken wat daaronder gebeurd. Een stuk leuker dan alle herhalingen op tv.
Heb gisteren nog een half uur lang tegen een bij aan lopen kletsen zodat het beestje op de lepel zou klimmen zodat ik 'm buiten kon zetten. Maar meestal hoeven ze niet eens naar buiten. Zelfs die grote spin in de slaapkamer die over het behang aan het tapdansen was. Ik heb 'm alleen maar gevraagd of het ook ietsjes zachter kon...
Dus beestjes doodslaan, nee. Máár...als ze zomaar bijten, en dat geldt voor elk levend wezen, krijgen ze een correctionele tik. Dat de gemiddelde mug dat niet overleefd is dan jammer. En van mijn verzorgpaardjes en mijn kattebeest blijf je ook af. Doe je dat niet dan sta ik niet in voor de consequenties en ook op dat punt maak ik geen uitzonderingen.
Haha![]()
![]()