Wond bij kat gaat niet dicht, tips?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 08:46

Kentaro schreef:
-O-

Hier bijvoorbeeld vind ik het, maar ik kan zo gauw niet vinden of ze ook naar Duitsland verzenden?!
http://www.farmaline.nl/drogisterij/zoe ... tAodFS4AKA

bedoel je die van 13,30??

Ik bedoelde........ik zou het kunnen halen en op de post gooien vandaag nog.
Als ik maar weet welke precies en in welke winkel het krijgen is.
misschien staat het al ergens maar ik heb niet alles even goed gelezen :o
Maar het weekend zit er tussen dus ik weet niet of dat wel een optie is voor TS

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 08:48

Wij hebben die van 7,05. Maar weet natuurlijk niet welke beter is :P (en ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb :o )
Ik kan het vandaag helaas niet halen en ophalen i.v.m. m'n werk.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 08:55

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 08:57

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 08:59

:') ja, zo kan het ook nog :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:00

Als wij het vanuit nederland zouden verzenden, gaat er langer overheen denk ik?! :)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:01

ja, dat denk ik ook......
nou ja....het was ook maar een idee :')

petitparis

Re: Wond bij kat gaat niet dicht, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:06

ik betaal normaal ook maar een 7€ voor een tube van 20g.

Via de site die ik postte kan je ook betellen, maar voor een losse tube is dat duur. Die is alleen voordelig bij grote hoeveelheden of bij serieuze wonden waarbij je beeldmateriaal "ruilt"

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:18

GamblersCup schreef:
Nee, helaas niet. 3 apotheken, ze keken me allemaal raar aan, niet bekend. Eentje wilde wel een medicinale honing-iets bestellen, 48 euro voor 50 gram.... -O-
Geen idee waar ik het nu vandaan kan halen, ik kan vandaag niet naar nederland rijden en morgen hebben jullie volgens mij dat gedoe met jullie koning. Gaat m dus ook niet worden.

https://www.medikamente-per-klick.de/l- ... earch=true
Hier bestel ik het altijd. Snel en vanaf 10 euro geen verzendkosten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 12:41

Wow, ben je even weg... :D

Ik had inmiddels al een paar online gevonden die ik hier kan bestellen. Want ze hebben het hier dus nergens liggen, ze kennen het schijnbaar ook niet.
Wilawander, vanaf 10 euro gratis verzenden, dat ding kost daar 9,78 euro, zul je net zien! :D

Maar gaat goed komen, ik bestel online. Die paar dagen extra kunnen er nog wel bij, het wordt niet erger gelukkig. Maar ook niet beter zo :') Dank je voor het aanbieden van het hierheen versturen! Maar is dus niet nodig :)
Ik ga wel even een screenshot maken en uitprinten, even bij de apotheek laten zien waar ze met "dat hebben we hier niet, dat bestaat hier niet" aankwamen :D

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 12:49

Hebben ze in de winkel geen koud geslingerde (dus onbewerkte van de imker af) honing?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 12:51

Ik denk niet dat ik met dat plakspul moet gaan beginnen op de kop van een wildebras, in mijn huis... :D

Als ze het al hebben, daar heb ik nog niet naar gekeken...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 13:18

Zo, besteld. Wordt met DHL geleverd, ik hoop dat ze eens vlot zijn :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:36

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 15:43

En die zou ik hoe om de nagels van deze kat krijgen? :')

Ik heb honingzalf besteld, deze wordt hopelijk begin volgende week geleverd :)

Shirley

Re: Wond bij kat gaat niet dicht, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 18:21

Ik dacht: dat is een geintje, maar het wordt serieus bedoeld en gebruikt :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 22:50

Ja erg he! En dan zeggen ze dat het de kat niet schaadt of in de weg zit. Echt wel dus. Wel eens een kat in een krabpaal zien klimmen, 2 meter hoog, zonder nagels te kunnen gebruiken? Mijn Tuli zou verongelukken :')

Met veel moeite kan ik er af en toe wat honingzalf op smeren. Maar het wordt er demonstratief en zeer actief gelijk weer afgepoetst -O- Hij is heel boos op me, na het smeren vlucht hij en laat zich een hele tijd niet zien, en doet daarna alsof ik hem heel hard geslagen heb :(
Maar daar moet ie dan maar even doorheen :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 07:07

Wat vervelend dat het allemaal zo moet! Heb je wel het idee dat de wond er iets beter van wordt??

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 09:46

Nog niet, maar heb gisteren pas 2 keer wat er op kunnen doen. Ik moet een beetje geduld hebben... ik heb er net weer wat opgesmeerd, en hij is nu druk met wat anders bezig, dus ik hou hoop! :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 10:00

:= Dat is inderdaad nog heel weinig om iets te kunnen zeggen :+
Durf ik te vragen wat 'wat anders' is?? :')

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 10:05

lastige plek.
je zou mesitran kunnen proberen. is op basis van honing en jeukstillend.
de wond is overigens mooi rood, dus goede kans dat ondanks het steeds openkrabben de wond toch gaat sluiten.
een korst is niet noodzakelijk voor het sluiten van een wond.
belangrijk is dat de wondranden er mooi uitzien. die sluiten naar elkaar toe.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 13:21

Zoals je hebt kunnen lezen heb ik inderdaad mesitran besteld en smeer ik dat er sinds gisteren op. Hopelijk gaat het binnenkort wel een keer dicht!

Ondertussen is meneertje (en de andere meneer ook) vandaag ook nog eens de klos met vlooiendruppels en wormkuur, dat gaat in de nek. Gaat ie ook niet leuk vinden. Ik zal hem vandaag maar weinig zien denk ik, hij heeft dan weer een "ik háát je"-dag :D

Kentaro, hij was eigenlijk heel onschuldig met zijn propje aan het voetballen, het viel mee dit keer :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:31

:+ De kat van m'n nicht was ook gék met haar aluminium propje!!! wat kunnen die beestjes toch snel tevreden zijn :D

Als ik het zo hoor, moet je straks de honingzalf ook voor jezelf gaan gebruiken, of laat hij je nog een beetje heel?? :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 14:01

Hij is gelukkig niet gemeen. Zelfs bij het in paniek weg proberen te komen gebruikt hij zijn nagels bijna niet. Het probleem met deze kat is dat hij zo vreselijk angstig was toen hij in het asiel zat, hij is hier ook nog een hele tijd bang geweest. Dat gaat er volgens mij nooit meer helemaal uit. Hij doet nu redelijk normaal (als dat gezegd kan worden van deze kat, hij heeft een héle hoop abnormale neigingen :') ), ik kan gewoon aaien, hij komt naar me toe om een aai te halen, ligt naast me op de bank, tegenwoordig soms zelfs op schoot! Maar beweeg je hand niet te snel, doe niet net alsof je m tegenhoud per ongeluk, want dan raakt hij in paniek. Hou hem dus zeker niet vast, til hem dus zeker niet op, want dan raakt hij zo in paniek dat hij lange tijd weer bang is en zich niet laat zien. Dan kan ik ook niet in de buurt komen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 14:03

GamblersCup schreef:
Hij is gelukkig niet gemeen. Zelfs bij het in paniek weg proberen te komen gebruikt hij zijn nagels bijna niet. Het probleem met deze kat is dat hij zo vreselijk angstig was toen hij in het asiel zat, hij is hier ook nog een hele tijd bang geweest. Dat gaat er volgens mij nooit meer helemaal uit. Hij doet nu redelijk normaal (als dat gezegd kan worden van deze kat, hij heeft een héle hoop abnormale neigingen :') ), ik kan gewoon aaien, hij komt naar me toe om een aai te halen, ligt naast me op de bank, tegenwoordig soms zelfs op schoot! Maar beweeg je hand niet te snel, doe niet net alsof je m tegenhoud per ongeluk, want dan raakt hij in paniek. Hou hem dus zeker niet vast, til hem dus zeker niet op, want dan raakt hij zo in paniek dat hij lange tijd weer bang is en zich niet laat zien. Dan kan ik ook niet in de buurt komen.

en dan kom jij met vlooiendruppels :')