Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Alexandra_ schreef:wat erg !! 120 euro vind ik sowieso te veel. mits ie is ingeent/ontwormd/ontvlooit/chip etc.
Tenzij.

beenjesshar schreef:ben zelf al een tijd aan het kijken / zoeken naar een rode kater , maar daar vragen ze / bieden ze ook kapitalen voor ..
vind het zelf niet normaal wat voor bedragen er worden gevraagd voor een htk kat/poes ..
Zie dat je al had gereageerd in mijn topic en dat we het erover hadden dat je ook een witte poes wilde, dat heb je snel besloten, leuk. 

beenjesshar schreef:ben zelf al een tijd aan het kijken / zoeken naar een rode kater , maar daar vragen ze / bieden ze ook kapitalen voor ..
vind het zelf niet normaal wat voor bedragen er worden gevraagd voor een htk kat/poes ..
Aartje schreef:@ Roosch, ja beetje jouw schuld ook he!?Het besluit had ik al wel veel eerder genomen alleen wilde ik het eerst uitstellen, maar door jouw topic weer erover na gaan denken waarom ik niet gewoon al vast zou rond kijken. Ben nu ook vaak thuis en wat gezelschap zou fijn zijn.

En bij Liara gewoon gezocht tot we iets tegen kwamen wat ons aansprak. Asielsites afgezocht, Marktplaats.. en telkens weer kwam ik bij dat kleine frummeltje uit wat veeeeeeeel te duur was voor ons. Die ligt nu naast me te ronken.