Nou bij binnenkomst druppelde die de hele wachtkamer onder.
Hij is gekatheteriseerd waar best wel veel urine nog mee kwam,genoeg om een seintje te geven dat hij toch echt wel moest plassen.
Wat neurologische testjes gedaan,zijn rechterachterpoot corrigeerde hij in eerste instantie niet,later reageerde hij goed op de rest van de testjes en corrigeerde hij wel.
het rare is weer dat hij dus soms wel in 1x plast.
Dus de vraag is wat is het, krijgt hij het seintje niet door?
Grote boek erbij gepakt van de urologie studie en samen zitten bladeren.
We kwamen op 2 dingen uit; incontinentie door de castratie ( al hebben ze dit nog niet eerder meegemaakt zo snel) of toch een neurologisch probleem wat goed zou kunnen aangezien hij op de rontgen in 2010 spondylose had in zijn staartwervel.Stomme is dat hij neurologisch goed scoorde,terwijl ik hem thuis ook weleens door zijn achterpoten zie gaan zo ook vanmiddag.
we starten nu met behandelen van het eerste, hij start met propalin 3x dgs. Heeft nu 1x gehad en vanavond nogmaals. daarna morgen 2x en ik moet morgenmiddag mijn dierenarts mailen hoe het gaat. ( of hij normaal plast), zo niet vrees ik dat we terug moeten en verder moeten kijken, zo wel blijft hij voor de rest hierop staan. Voor de zekerheid ook gestopt met de gabapentine om te zien of dit misschien een bijwerking kan zijn ( lijkt me sterk want hij staat hier al jaren op).
Hij eet verder prima (mag meer maar hij eet) drinkt weinig maar deed hij al. wel is hij afgevallen maar is ook niet zo raar na een operatie lijkt me. verder is hij rustig.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken maar ben bang dat het iets neurologisch is.
het is ook gewoon zo belachelijk van een reu die wel 10x markeert naar een reu die liever nu helemaal niet mee loopt en die helemaal niets doet behalve onderweg lopend urine druppelen.