Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xIirtJj schreef:Wat een gezeur om de leeftijd van de pups dat ze weggingen zeg. Daar gaat het hier helemaal niet om.
Ik hoop dat het goed gaat komen met je pup TS. Heel veel sterkte.
itske schreef:De fokker kan telefonisch wel zeggen dat de andere pups gezond zijn, maar dat heb jij met eigen ogen niet gezien. misschien moet je erheen gaan en zelf kijken bij de andere pups, door de telefoon kun je alles zeggen.
willemlover schreef:Hoi allemaal!
Even een update vanaf mijn telefoon.
Vanmiddag naar een andere DA geweest. Heeft een rontgon foto en een echo gemaakt.
En heeft de pup doorgestuurd naar een kliniek waar hij nu naar toe is! Grote kans dat hij daar een aantal dagen moet blijven. En hopen dat ze daar gerichter kunnen zoeken naar de oorzaak..
Bedankt allemaal voor het fijne meedenken!
willemlover schreef:Hoi allemaal!
Even een update vanaf mijn telefoon.
Vanmiddag naar een andere DA geweest. Heeft een rontgon foto en een echo gemaakt.
En heeft de pup doorgestuurd naar een kliniek waar hij nu naar toe is! Grote kans dat hij daar een aantal dagen moet blijven. En hopen dat ze daar gerichter kunnen zoeken naar de oorzaak..
Bedankt allemaal voor het fijne meedenken!
.
) die ook eigenlijk meteen na aankoop ziek was en zij kreeg maar 15 a 20% kans van de dierenarts. En inmiddels zijn we 3 weken verder en aan de beterende hand!
(Mits uiteraard het welzijn van de hond niet in het geding komt).