(bezorgkosten ook meegerekend) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kimmie261 schreef:eibergen is zo'n 200km rijden vanaf hier,en dan is de jumbo toch echt dichterbij( overigens heb ik daar ooit eens voor gebeld,daar mijn vriend toen nog gedetacheerd zat en daar zo ongeveer langs reed als hij naar huis kwam,maar die mulder zei toen dat het goedkoper was bij een supermarkt te halen als bij hun aan de deur)
overigens voer ik niet alleen smuldier maar ook ahv-breda en veel vlees van de slachter,en soms bibi ,maar dat is flink prijzig als je 5 grote honden hebt...
Quellian schreef:De bezorgkosten vallen me goed mee, maar als er wekelijks bezorgd moet worden dan zit ik al op 24 euro per 4 weken aan enkel verzendkosten. Wellicht in de toekomst, mocht ik meer ruimte krijgen
Jullie hebben goede ervaringen met Lotgering?

Ojajoh schreef:Quellian schreef:De bezorgkosten vallen me goed mee, maar als er wekelijks bezorgd moet worden dan zit ik al op 24 euro per 4 weken aan enkel verzendkosten. Wellicht in de toekomst, mocht ik meer ruimte krijgen
Jullie hebben goede ervaringen met Lotgering?
ja ik wel
zie idd spookverhalen allemaal. Maar wat mij opvalt aan de spookverhalen is dat als je vraagt of ze gebeld hebben met lotgering je nooit echt antwoord krijgt op je vraag
en dat diegene die wel eens een slechte rol hebben gehad of hun hond 1 x slecht poept, of overgeeft meteen afwijken. Als ik een slechte rol heb, dan bel ik meteen en krijg je een nieuwe. Alsof een ander merk nooit wat zou kunnen mankeren
en overgeven en diarree kan ook andere oorzaken hebben. Of bijv een bepaald soort vlees waar de hond niet tegen kan, wild en kip schijnen veel honden gevoelig op te reageren
xSCWx schreef:Even off topic![]()
Maar ik lees over vlees afval/overblijfsel dat jullie bij de slager halen. Ik wil dat ook eens doen, maar waar moet ik naar vragen? Voordat ik met hele dure biefstuk of onverteerbaar bot thuis komreageren mag per PB
dees_daan schreef:Ik had mijn lotgering toen via iemand anders, was geen slechte rol maar een slecht krat. Ik vind dat toch best kwalijk.
Herby is wel echt vers en goed en boven de €100 bezorgen ze het gratis thuis, bij lotgering betaalde ik rond de €11 bezorgkosten, de verpakking van lotgering vind ik ook bagger trouwens
lisem94 schreef:Belangrijk puntje: rauw en brokken mag je nooit tegelijk geven(zelfde maaltijd), brokken is een andere manier van verteren. Je mag het dus wel op dezelfde dag geven.

) In de ochtend meng ik geperste brok met kvv/blik en 's avonds krijgt ie alleen geperste brok. Ojajoh schreef:dees_daan schreef:Ik had mijn lotgering toen via iemand anders, was geen slechte rol maar een slecht krat. Ik vind dat toch best kwalijk.
Herby is wel echt vers en goed en boven de €100 bezorgen ze het gratis thuis, bij lotgering betaalde ik rond de €11 bezorgkosten, de verpakking van lotgering vind ik ook bagger trouwens
de bezorgkosten zijn 8 euro, waarschijnlijk tel jij het statiegeld erbij op
en er is wel bekend dat er idd eenmalig slechte kratten zijn uit gegaan die kwamen door een kapotte vriezer
maar ook dus mensen die geklaagd hadden en nieuw gekregen hebben en dat er daarna actie op ondernomen was
(en natuurlijk zijn de tegenhangende verhalen er ook)
en tja wat versta jij onder "wel echt vers" en hoe controleer je dat dan.
maar goed , iedereen moet in merken hun eigen keuzes maken. Ik heb er iig geen slechte ervaringen mee, en iedereen die ik ken die het voert (dat zijn er best veel) ook niet.