spicegirl schreef:waarop dan getest ?
mss testresultaat inscannen ? kunnen we meekijken..
Why??
Dit gaat wel heul erg ver zeg...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). ironic__ schreef:Zou je hier nog verder op in willen gaan?Hoop dan ook op een teefje, omdat mijn reu absoluut niet met een reu samen kan, ondanks dat hij gecastreerd is.
Hoop voor jou dat je niet de helft moet meemaken van wat ik heb meegemaakt met mijn hond ! Laten we duimen voor een gezond klein nestje 

Eerst en vooral omdat het dus openbaar is en ten slotte omdat er nogal gedwongen wordt om de testresultaten mee te delen en verantwoording af te leggen. Door dat 'dwingende' en 'opdringerige' zou ik sowieso al niks meer posten
Sabini schreef:Zou je hier nog verder op in willen gaan?
Een drachtige teef stijgt namelijk in rangorde en zal daarom dominanter worden. Iets wat niet elke andere hond tolereert. En een reu die niet met andere reuen kan klinkt daarom niet echt als een goede situatie i.c.m. een drachtige teef..

(likt aan de lippen, gaan zelf gaan ruiken en lokt speelgedrag uit)
Sabini schreef:Zou je hier nog verder op in willen gaan?
.Bren79 schreef:Oef ik hoop dat daar leuke pups uit gaan komen...
Heb je ook betere fotos van aanstaande moeder?
Wel vreemd dat er van de reu geen betere foto's zijn terwijl je zegt dat de eigenaar hiervan al ruim 20 jaar fokt dan zorg je op zijn minst toch ook voor mooie foto's van je trotsen die je hebt lopen om aan anderen te kunnen laten zien.
Had persoonlijk nooit deze keuze gemaakt ik had het in jou teefje binnen het eigen ras gezocht maargoed nu moet ze nog dragend zijn, ben dan wel heel benieuwd wat hieruit gaat komen want met de voorstelling die ik er nu van heb zie ik t niet zo heel positief.
Diablo schreef:Sabini schreef:Zou je hier nog verder op in willen gaan?
Een drachtige teef stijgt namelijk in rangorde en zal daarom dominanter worden. Iets wat niet elke andere hond tolereert. En een reu die niet met andere reuen kan klinkt daarom niet echt als een goede situatie i.c.m. een drachtige teef..
.
love_western schreef:Sorry maar volgens mij is een dit een volgtopic. En geen topic om discussie te voeren over de keuze van de ouder honden. Mag TS altijd nog zelf bepalen, lijkt mij.
Er is een centraal topic om jullie discussie verder te voeren:
[BB] [Centraal]Discussietopic over fokken van huisdieren