Hommel in bed.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:08

Getver, lig nu in bed en lees dit topic, zweet breekt me aan alle kanten uit, juk :+

Een keer gehad dat ik s nachts wakker werd omdat ik mijn benen niet meer voelde, ik naar bemeden gestrompeld en mams wakker gemaakt, naar mijn rug gekeken en mij met de conclusie muggenbeet weer naar boven gestuurd.
De volgende dag lag er toch een platte wesp in bed.. Die had dus twee keer (links en rechts) in mijn onderrug gestoken.. -O-

En het ergste: een spin zien, even niet op het onheilsbeest gefocust zijn om een krant oid te pakken en hem daarna niet meer zien.. Horror.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:12

Wespen haat ik, de rest maakt me niet uit

Mikkiej

Re: Hommel in bed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:19

Een keer een duif op mijn kamer gehad. Het was zomer dus had het raam open. Heb die nacht bij mn moeder in bed geslapen. De volgende dag moest mijn oma komen om t beestje naar buiten te jagen :Y)
Toen ik weer ging slapen zat mevrouw duif doodleuk weer op mijn vensterbank te koekeloeren..
Nee, ik doe snachts geen ramen meer open.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:21

Ullllgh spinnen. Kan dan echt in paniek raken! Weet nog goed dat we ooit terug kwamen van 3 weken vakantie, ik mijn bed in wil stappen, doe t dekbedovertrek aan de kant: kruipt er een dikke vette grote zwarte spin in m'n bed!!! Aaargh! Ik was toen 11 oid, nu 10 jaar later doe ik nog redelijk vaak ff m'n bed helemaal open leggen voor ik erin stap :')

Laatst pakte ik m'n oude paardrij-jas uit de garage, zat er zo'n spin op met van die dunne poten. Ik gillend met de jas naar buiten gelopen (vond t al erg knap dat ik de jas nog vast had :') ) kom ik buiten, weg spin. :wow: dus ik m'n moeder elk stukje van de jas laten checken. Denk maar niet dat ik er als eerste met m'n hand in ging :')

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 00:23

Ik ben duivengek ik had dat enig gevonden een duif bij het raam.
Toen ik nog thuis woonde stond het raam open en kwam er weleens zon beest binnen.
Dat die naderhand in mijn kop pikte was niet zo leuk.
Ook krijg ik vaak een draai om me oren van die beesten. :') .
Dat geklapwiek met die vleugels dan komt dat hard aan arme ik #) .

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:38

Brrr die verhalen :')
Ik heb ooit eens een wesp in mijn bed gehad en toen ik ging liggen prikte hij in mijn buik -O-
Kijk vanaf die dag altijd of er geen wesp in mijn bed ligt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:41

vleermuizen vind ik wel coole beesten :+
bijen en hommels zijn bedreigd dus daar heb ik nooit moeite mee, die zijn ook niet agressief van zichzelf gelukkig.

ik heb wel een hele erge spinnen fobie :+ en muggen ben ik ook bang voor :') wespen ook :')

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 12:13

Wespen valt bij mij wel mee.
Ik ga ze graag te lijf bij ons in het huis.
Maar hommel brrr die enge beestjes vooral die pootjes wat een held op sokken he.
Maar als er een wesp in mijn bed zit dan peer ik hem ook hoor. :o

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 15:12

Fijn heb een zweefvlieg of iets in me slaapkamer soort wesp lijkt het. Had ff 2 telle de deur open. Help