Kom mensen....geen paniek. De kat heeft niet veel verhoging. Zolang hij geen vergif heeft gegeten of zo iets. Zal hij het nog wel volhouden. En anders iemand anders regelen om met de kat naar de DA te gaan.
Britt
Geplaatst: 19-02-14 17:07
Laat je niet gek maken, als je een afspraak hebt vanavond is dat prima. Veel succes met je kat!
De da heeft gezegd dat het van alles kan zijn maar zolang hij geen koorts heeft dat ik me niet ernstig zorgen hoefde te maken! Nu op dit moment wil hij graag naar buiten en heeft hij een plak ham gestolen van me broodje die op tafel stond dus het lijkt wel of hij een opleving heeft nu ga ik dus meteen twijfelen of ik dan wel moet gaan wanten geld groeit natuurlijk niet op me rug!
Als het aan me vriend ligt kijken we het een dagje aan
Tja, ik snap dat je denkt 'nu gaat het goed, dus we kijken wel' maar mijn keuze zou toch echt naar de dierenarts gaan. Net had ie ook zo'n opleving en daarna lag hij ineens wel heel lusteloos. Uiteraard is het je eigen keuze, maar ik zou niet lekker naar Schiphol kunnen rijden, als het nu zo wisselend is met je kat.