Arrabel schreef:Blijkbaar zitten hier vele mensen goed in de slappe was maar ik dus niet. Voor mij is het niet mogelijk om elke 2 maanden naar de dierenarts te gaan. Over een maand heb ik mijn vakantie geld en wil dat ook allemaal spenderen aan Lotte maar nu heb ik het even niet.
Maar ik vind het vreemd als ze 2 maanden geleden zeggen dat er niks aan de hand is terwijl haar buik wel blijft groeien.
Ik heb het ook niet ruim hoor TS, maar wel een hond en kat. En wanneer nodig, ga ik daarmee naar de DA. Ook als ik even niet zo breed zit. Een DA is er om je dieren gezond te houden waar jij dat niet kan. Die zal echt geen zorg weigeren als je aangeeft dat je het pas over een maand kan betalen of in termijnen wilt betalen. En hoe ouder de hond, hoe meer kosten er meestal aan gebonden zitten. Je kunt je dus alvast voorbereiden op steigende DA kosten komende jaren.
En het kan zijn dat er 2 maanden geleden niks gevonden is. Maar als je je dan zorgen maakt een maand later, zul je toch terug moeten. Er kan veel gebeuren in een maand. Laat staan in 2 maanden.