kusvoorjou schreef:Klinkt misschien stom maar ik weet niet precies meer hoe dat is gegaan. Is onderzocht bij een kliniek, niet bij een reguliere dierenarts. Is nu 10 jaar geleden.. er zat in iedereen een stof in waar de hond niet tegen kon. Ik weet t, niet elke hond is het zelfde. Naar ik durf de gok niet meer te nemen
vaag dus
heb google dus maar even aangesproken maar lees daar op wat ik tegen kom wat in dit topic geschreven is na alleen maar verhalen dat fistels opgelost worden door het geven van vers vlees. Niet dat het geven van vers vlees lijdt tot fistels die mogelijk dodelijk zijn (ik ben weer gerustgesteld
) al kan alles natuurlijk ze kunnen stikken in een brokje en levenslang zonder problemen spelen met stokken
daar blijven het net als wij levende wezens voor maar vind dit soort info wel altijd interessant om uit te zoeken. Dus mochten mensen nog andere informatie hebben altijd welkom! (eventueel via PB om dit topic niet te vervuilen).Verder zou ik idd kijken wat zit er in urinary brok anders dan in gewoon voer en hoe kan ik dat oplossen met bijv. een extra poeder naast gewoon voer o.i.d.