Is mijn kat nou echt zo dom?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Re: Is mijn kat nou echt zo dom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:58

haha en als je nu eens aan de binnenkant in de kamer ene bakje vlees zet wat hij heerlijk vind? Loopt hij dan niet om? :p

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 02:50

Dank je ja van de bovenste twee foto's loopt een topic, wat klopt hier niet, hilarisch topic toendertijd.

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 03:58

billionache schreef:
Honden hebben baasjes, katten hebben lakeien :Y)

Inderdaad waarschijnlijk omdat het hem één keer gelukt is blijft hij het doen :)

Dan denk ik dat mijn hond in het verkeerde lichaam is geboren, loopt namelijk ook de open garagedeur uit, loopt om het huis heen en gaat bij de achterdeur staan blaffen.

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 10:47

Hij loopt al om als hij ons niet meer op de bank ziet zitten, dus hij weet het heel goed :+
Als we op de bank zitten kan hij een uur lang in de regen zitten miauwen, zodra we naar boven gaan is hij binnen een kwartier door het kattenluik binnen.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:16

Mijn kat is ook erg haha in de zomer komt hij binnen via het dakraam ik heb al menig muisje in mijn bed gevonden jullie snappen vast wel dat ik daar niet zo blij mee ben :+ in de winter als we hem niet snel genoeg binnenlaten gaat hij met zijn Poten over het raam mijn moeder houd niet van zemen dus dan staat ze snel op haha

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:28

Hij is niet dom, hij heeft jullie gewoon goed opgevoed! ;)

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:37

franka75 schreef:
Dank je ja van de bovenste twee foto's loopt een topic, wat klopt hier niet, hilarisch topic toendertijd.

Ja die weet ik nog!
Toen werd ook veel gezeurd over de vaat die er nog stond en hoe smerig het was zo een kat in de gootsteen :') :')
Dat was echt een geweldig topic :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:44

Onze kat sprong op het balkon van mijn ouders. En de eerste paar keer dacht m'n moeder dat hij er niet meer af kon, dus liet ze hem binnen. Hij vond het een prima methode om direct in de kamer met het bed te staan :p

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 18:41

Die van ons slaapt geregeld boven. 1 x mocht ze niet boven en piste ze op het aanrecht. Weet niet of t een bewuste actie was.... onze andere kat heeft eigenlijk helemaal niet zulke streken

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 01:56

liesjecryos schreef:
franka75 schreef:

Ja die weet ik nog!
Toen werd ook veel gezeurd over de vaat die er nog stond en hoe smerig het was zo een kat in de gootsteen :') :')
Dat was echt een geweldig topic :')

Ja toen heb ik me echt rotgelachen.
Ik heb twee haakse ramen op elkaar een hoog, en omdat mijn kat naar buiten wou het balkon op en ik de kamerdeur had dichtgedaan sprong ze gewoon op een hoog van raam naar raam een lastig sprong, weer een grijze haar. Moest ik alsnog rennen om te voorkomen dat ze van het balkon sprong

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 10:13

Of het toppunt: Je kat doet met zijn poot het luikje open en gaat dan zitten miauwen :')