maar goed zo verschilt dus iedereen van mening denk ik
( hint: ik wil graag 2 rottweilerpupjes erbij,dus als iemand kadootje wil geven
,pb maar voor adres
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
,pb maar voor adres
) Slina schreef:Dan maak je een afspraak om een pup te bezoeken en dan zeg je tegen je ouders 'kom, pap en mam, ik heb een verrassing' Als ze de pup leuk vinden, kunnen zij vervolgens beslissen of ze het doen of niet. Zo heb je ze wel dat eerste zetje gegeven maar nemen zij uiteindelijk de laatste beslissing.
maar dan maken ze uiteindelijk wel zelf de beslissing, wat denk ik wel zo eerlijk is. Overigens zou ik niet alleen naar een pup kijken, oudere honden zijn net zo leuk! en verdienen ook een goed plekje! al onze (3) honden komen uit een asiel in Spanje, super lieve beesten! geen kwaad in te vinden. 

kohtje schreef:Pups zijn altijd leuk maar pups worden ook weer groot en er zit toch wel werk in.
kimmie261 schreef:Rytir schreef:Als er weer een hond over de vloer is zeggen ze altijs 'ik wil zo graag weer een hondje' maar daarna komen de excuses. Het kan niet want ik werk en mijn vader werkt. Het lastige is dus echter dat dat geen probleem hoeft te zijn...
ik zal wel scheel zijn,maar hier lees ik toch echt dat ze heel graag weer een hondje willen hebben...ik lees in alle berichten van TS eigenlijk wel dat ze heel graag weer een hondje willen hebben,maar bang zijn voor het verdriet als het dier komt te overlijden...

Rytir schreef:Hoewel mijn ouders nu alletwee werken kunnen ze best een hond hebben. Mijn zusje woont nog thuis evenals mijn broertje (al werkt hij ook in de zaak). Daarbij kunnen ze het hondje best meenemen naar de zaak als de nood aan de man is. Als ik niet aan het werk ben wil ik ook best hondzitten....
Rytir schreef:. Mijn zusje is thuis en ze kunnen de pup makkelijk menemen naar de winkel...
Rytir schreef:Daarbij hebben ze een eigen winkel waar alle mogelijkheden zijn om de hond mee te nemen (voor het ongeluk grapte ikzelfs al tegen mijn vader dat het goed zou zijn voor de zaken gezien diefstal) ...
Urion schreef:Ik heb een zieke vader, twee keer hartinfact gehad en copd fase 3. Werkt nog fulltime en als hij thuis is is hij moe. Mijn vader zou ik ook graag weer willen zien met een hond. Maar nee... dit zijn dingen waar zij zelf voor moeten kiezen en als zij er zo graag een hadden gewilt hadden ze die wel genomen. Ik geef geen huisdieren aan mensen behalve als zij er vanaf weten en ik groen licht heb gekregen.
)
kimmie261 schreef:Rytir schreef:Hoewel mijn ouders nu alletwee werken kunnen ze best een hond hebben. Mijn zusje woont nog thuis evenals mijn broertje (al werkt hij ook in de zaak). Daarbij kunnen ze het hondje best meenemen naar de zaak als de nood aan de man is. Als ik niet aan het werk ben wil ik ook best hondzitten....Rytir schreef:. Mijn zusje is thuis en ze kunnen de pup makkelijk menemen naar de winkel...Rytir schreef:Daarbij hebben ze een eigen winkel waar alle mogelijkheden zijn om de hond mee te nemen (voor het ongeluk grapte ikzelfs al tegen mijn vader dat het goed zou zijn voor de zaken gezien diefstal) ...
[ Afbeelding ]
Corelli schreef:kimmie261 schreef:ze schrijft toch meerdere malen dat de pup mee kan naar de winkel??
Dat kan wel kunnen, maar dan moeten de ouders het ook wíllen

kimmie261 schreef:daarom schrijf ik ook meerdere malen ,áls ik echt 100% zeker zou weten dat iemand een hond zou willen hebben en dat ik zo het laatste zetje kan geven,zou ík het wel doen,bij duidelijke twijfel dus niet!!!!!!!!!
de hond die ik kado heb gedaan aan een kennis van ons,wist ik 100% zeker van dat het een gewenste hond zou zijn...anders had ik het ook niet gedaan,was overigens wel het leukste wat ik ooit kado heb kunnen geven aan iemand,en ook het leukste wat ik gedaan heb,alleen de voorpret was al zo leuk